به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
خبردنا: مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه تلویزیونی از حضور مزدک میرزایی در برنامه «از فراز الوند» خبر داد و در این زمینه توضیح داد: قرار است مزدک میرزایی که سابقه اجرا و کارگردانی مستندهای ورزشی را در کارنامه دارد با نگاهی تخصصی به این ژانر در فیلمسازی بپردازد.

مزدک میرزایی به شبکه دو می‌آید

احمدی افزود: مزدک میرزایی با شناخت و تبحری که در حوزه تولیدات ورزشی و آثار مستند در این گونه از فیلمسازی دارد قرار است به چند و چون ساختار و فرم در ساخت آثار ورزشی بپردازد.

او در پایان یادآور شد: مزدک میرزایی روز چهارشنبه مهمان بخش سینما و تئاتر «از فراز الوند» خواهد بود و با ما از نگاهی متفاوت به ورزش رسانه ایی خواهد پرداخت.

ورزش و سلامتی موضوع این هفته برنامه «از فراز الوند» بوده که با ستار همدانی (پیشکسوت فوتبال)، مریم کاظمی (دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان) و... روی آنتن رفته است.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۳۰ با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)، عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: