به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
فیلی اظهار داشت: غرفه‌دارانی که اجناس آن‌ها سوخته بیمه نداشتند.
خبردنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بازار روز شهر یاسوج قانونی نیست و مسئولان باید با آن برخورد کنند.

به گزارش"خبردنا"، عزیز فیلی معاون استاندار در پاسخ به این سوال که چرا مدیریت بحران استانداری پس از آتش‌سوزی در این زمینه تشکیل جلسه نداد اظهار کرد: در هنگام حادثه خودمان حضور داشتیم و جلسه‌ای هم داشتیم و تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: مکان فعلی مکانی غیر رسمی است این مکان استاندارد نیست و اصولا جمعه بازار نیست و تبدیل به هفته بازار شده است تصمیمات گرفته شد ابتدا چند روز مجموعه باز شد و تعدادی از فروشندگان به صورت خودسر آنجا را باز کردند!!.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم جای مناسبی نیست و هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد لذا سریعا مشکلات جمعه بازار جدید باید حل شود و با قیمت پایین تری به غرفه داران داده شود.

معاون عمرانی استاندار با بیان این که غرفه‌دارانی که اجناس آن‌ها سوخته بیمه نداشتند خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان دارد به آنها کمک خواهیم کرد زیرا همه دغدغه دارند.

وی در خصوص بازار روز شهر یاسوج در کنار میدان هفتم تیر هم گفت: بازار روز شهر یاسوج هم قانونی نیست و خلاف است و تجاوز به معبر و خیابان است و باید مسوولان برخورد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: