به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
مدیرکل اقتصاد و دارائی خبر داد:
این مسئول اظهار داشت: اعتبارات اسناد خزانه اسلامی فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی است.
خبردنا: مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۱۴۳ میلیارد تومان سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به این استان خبر داد و گفت: دولت ۱۴۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران این استان بدهکار است.

به گزارش "خبردنا"، غضنفر آرام امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 143 میلیارد تومان سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به این استان ابلاغ شده که دستگاه‌های اجرایی مشمول باید صورت وضعیت کارکرد خود را براساس فرم‌های از پیش طراحی شده اسناد خزانه اسلامی تکمیل و به این اداره کل تحویل دهند.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارائه صدور وضعیت دستگاه‌های اجرایی به این اداره دو هفته قبل از  سر رسید این اعتبارات و نخستین سر رسید این اعتبارات اسفندماه به حساب ذینفعان واریز می‌شود.

آرام ابراز کرد: 360 میلیارد تومان سهم اعتبارات اسناد خزانه اسلامی استان در سال گذشته از محل منابع ملی و استانی به طور 100 درصد جذب شد که از این میزان 143 میلیارد تومان از محل منابع استانی و مابقی ملی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار جذب شده بابت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دولت هزینه شده است، ادامه داد: اعتبارات اسناد خزانه اسلامی فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی است.

آرام میزان بدهی‌های دولت در استان به پیمانکاران بخش خصوصی را 1400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سال گذشته از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی 300 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: