به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۰۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
طی آئینی:
فرزانه اظهارکرد: 6 میلیارد تومان تا سال 93 تسهیلات بلاعوض در استان پرداخت شده بود که این میزان در چهار سال اخیر به 62 میلیارد تومان افزایش یافت.
خبردنا: مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون بنیاتد مسکن کشور و برخی مسئولان استانی و کارکنان بنیاد مسکن استان معرفی شد .

به گزارش "خبردنا"،  "حسین جنتی"، مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ایمان و تقوا، رعایت عدالت و انصاف، پرهیز از غرور و خود پسندی، دوری از دنیا پرستی و طمع، گشاده رویی، امنت داری، حافظ بیت المال بودن و خدمت عاشقانه و توجه به مردم دیدگاه امام علی(ع) در زمینه وظایف یک مدیر در جامعه اسلامی است.

وی افزود: بخش عمده ای از فعالیتهای بنیاد مسکن در رابطه با محرومان است که امیدوارم با همکاری مجموعه بنیاد مسکن استان، حمایت بنیاد مسکن کشور، استاندار، مسئولان استانی و محلی و مجمع نمایندگان استان بتوانم خدمتی صادقانه و بدون ریا به مردم استان انجام دهم.

همچنین ابراهیم فرزانه، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: بدون از تلاش همکارانم هیچ گونه عملکردی نداشته ام و اگر کوتاهی بود مقصر بنده حقیر بودم.

وی افزود: 3000 وام برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 93 در سطح استان پرداخت شده بود که این تعداد در طی چهارسال اخیر به 5548 واحد مسکونی رسید.

فرزانه اظهارکرد: 6 میلیارد تومان تا سال 93 تسهیلات بلاعوض در استان پرداخت شده بود که این میزان در چهار سال اخیر به 62 میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 10 هزار و 741 مورد تسهیلات بهسازی از ابتدای انقلاب تا سال 93 در استان پرداخت شده بود که طی چهارسال اخیر این 8367 مورد پرداخت شد.

فرزانه با بیان اینکه برای خوشی هیچ نماینده ای در استان کار نکرده ام بلکه برای مردم کار کردم، تصریح کرد: در طول 36 سال انقلاب اسلامی یک میلیون و 280 هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی استان انجام شده بود در حالی که در چهار سال اخیر دو میلیون و 500هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی کار شده است.

وی با اشاره به بافت فرسوده گچساران در این استان ادامه داد: با تلاش بنیاد مسکن طی دو سال گذشته بازشازی 3000واحد مسکونی شروع شد که 1500 واحد در حال بازسازی و یک سوم از این واحدها تمام شده است.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امیدوارم در طول مدیریتم کوتاهی نکرده باشم و اگر کوتاهی شده مردم استان ما را ببخشند.

همچنین عزیز فَیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: متوسط جمعیت روستایی استان حدود 23 درصد است در حالی که جمعیت روستایی این استان 45 درصد است که باید به این جمعیت توجه بیشتر شود و خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: طی چهارسال اخیر با همکاری مجمع نمایندگان استان نهضت آسفالت در روستاهای استان اجرا شد و کار بزرگی انجام شد.

فَیلی اظهارکرد: در سطح کشور 9860واحد مسکونی در زمینه بازآفرینی بافت های فرسوده تعریف شده که 3000واحد از این میزان در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

حجت الاسلام سید فرج الله موسوی اطهر، مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیت نیز گفت: بنیاد مسکن در حال حاضر اقدامات اساسی و خدمات خوبی را در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام دادند و ان شاء الله مردم و مسئولان نیز کمک کنند.

وی افزود: مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان زمانی مسئولیت را برعهده گرفتند که وضعیت مالی کشور با مشکلات و محدودیت هایی مواجه است و توقعات بالاست که همه بخصوص نمایندگان مجلس باید مدیر جدید را کمک کنند.

به گزارش"خبردنا"، در پایان این مراسم از زحمات"ابراهیم فرزانه"، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و حسین جنتی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

گفتنی است که حسین جنتی دارای مدرک تحصیلی دکترای در رشته برنامه ریزی شهری با ۱۷سال سابقه کار اجرایی در بنیاد مسکن پیش از این معاون مسکن شهری، قایم مقام مدیرکل و  مدیر حراست بنیاد مسکن استان را بر عهده داشت .

ابراهیم فرزانه حدود 50 ماه(4سال و دو ماه) مسئولیت بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشتند.

برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: