به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد:
کناری یادآور شد: در جلسات آینده این کمیته، اعضا باید بر اساس مستندات، اقدامات به عمل آمده را ارائه کنند.
خبردنا: فرماندار بویراحمد بدون اشاره به آمار افزایشی خودکشی‌ها و با ابراز نگرانی از روند افزایشی آن، اظهار داشت: متاسفانه سنین بین 15 تا 34 سال بیشتر در معرض این آسیب اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش "خبردنا"، شاهرخ کناری در کمیته آسیب‌های اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت: بر اساس نظریه کارشناسان، دلیل خودکشی در شهرستان بویراحمد عمدتاً تعارضات خانوادگی است.

وی شناسایی افراد در معرض خطر خودکشی در قشرهای مختلف اجتماعی از قبیل دانش آموزان، دانشجویان و سربازان را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: خط ارتباطی ۱۲۳ مرکز اورژانس اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت و مشاوره به همه دستگاه‌ها و مردم است.

رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی شهرستان بویراحمد از تدوین شرح وظایف دستگاه‌های متولی در حوزه های مختلف به منظور کاهش این آسیب خبر داد و یادآور شد: در جلسات آینده این کمیته، اعضا باید بر اساس مستندات، اقدامات به عمل آمده را ارائه کنند.

کناری با بیان اینکه مهمترین عنصر کاهش آسیب‌های اجتماعی تحقیق و پژوهش است، افزود: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه و روانشناسان متخصص در محلات و برای گروه‌های هدف برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
آقای کناری از اینکه دلایل این خودکشی ها نزاع درون خانواده است شکی نیست
اما شما باید بررسی بفرمائید که دلیل نزاع درون خانوادگی چی هست
فقر،بیکاری،تبعیض،راه به جایی نبردن و دست کوتاه بودن برای رسیدن به حداقل ها یا.........
نزاع درون خانواده قطعا بدون دلیل و از روی شکم سیر و دل خوش رخ نخواهد داد
نام:
ایمیل:
* نظر: