به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
ناگفته پیداست در مسیر بیطرفی امکان انتشار نقد های منصفانه و منطبق با قانون همه گروهها و فعالان سیاسی اجتماعی و البته پاسخگویی شایسته برای نهادها و اشخاصی که مورد نقد قرار گرفته اند حتما فراهم خواهد شد . سیاست بیطرفی خبردنا با حفظ حریمها و حرمت ها و بدور از تخریب و تهمت و توهین و نشر اکاذیب و ... با قوت و دقت بیشتری ادامه خواهد یافت .
خبردنا - عادل علیبازی * : پایگاه اطلاع رسانی " خبردنا " پس از ماهها فیلتر به دستور  قاضی پرونده و موافقت و همراهی مشفقانه دادستان یاسوج و محبت ویژه رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد رفع فیلتر شد .

" خبردنا " با مشی " نقد مستقل بیطرفانه " مسیر کار خود را ادامه خواهد داد و در دوره جدید تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا با رعایت همه جوانب حقوقی و حساسیت های محلی تریبون نقادان و فضایی باز برای پاسخگویی مسولان باشد .

ناگفته پیداست در مسیر بیطرفی امکان انتشار نقد های منصفانه و منطبق با قانون  همه گروهها و فعالان سیاسی اجتماعی و البته پاسخگویی شایسته برای نهادها و اشخاصی که مورد نقد قرار گرفته اند حتما فراهم خواهد شد .

سیاست بیطرفی خبردنا با حفظ حریمها و حرمت ها و بدور از تخریب و تهمت و توهین و نشر اکاذیب و ... با قوت و دقت بیشتری ادامه خواهد یافت .


* صاحب امتیاز و مدیر مسئول " خبردنا "
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر اکاران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
2
0
تبریک به همه هم استانیهای عزیز به مناسبت بازگشایی سایت خبر دنا با مدیریت بسیار عالی جناب علیبازی،،، امیدوارم نقد منصفانه و بیطرف کما فی سابق مطابق با قانون برای همه احزاب سیاسی با قدرت و دقت زیاد ادامه داشته باشد..
نام:
ایمیل:
* نظر: