به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ از نمایندگان سابق ، اسبق و فعالان قدیمی استان خواست تا در راستای عمل به گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری اجازه دهند جوانان نخبه و توانمند استان که می توانند بهتر از آنها به مردم خدمت کنند در انتخابات پیش رو حضور داشته باشند .

سید " علی محمد بزرگواری " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از  تهران با بیان این مطلب گفت : من بعنوان یکی از سربازان ولایت که جانم را برای ولایت خواهم داد پس از بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب ، پیشنهادی را در قالب بیانیه ای مطرح کردم که واکنش های برخی آقایان را بهمراه داشت و معتقد بودند که مخاطب من برخی افراد خاص است در حالیکه من اصلا فرد خاصی را مد نظر نداشتنم .

وی با اشاره به اینکه برخی افراد معتقد بودند که این بیانیه من خطاب به آقای موحد بوده ادامه داد : شاید  در زمان انتخاباتهای گذشته برخی اختلافات با آقای موحد داشتم ولی هم اکنون هیچ اختلافی میان ما  دو سید  وجود ندارد و دلیلی نیست که مخاطب من ایشان باشد  .

این فعال سیاسی معتقد است که باید فرصت ها را به جوانان داد چرا که امثال ایشان و سایرین هرجه در توان داشته اند نشان داده اند و آنچه را که می توانستند خدمت کرده اند و اکنون نوبت جوانان است .


نماینده سابق کهگیلویه بزرگ با تاکید بر اینکه مردم استان باید نمایندگانی انتخاب کنند که دارای سابقه اجرایی مثلا در حد مدیرکل باشند خاطرنشان کرد : تجریه اجرایی سبب می شود که نمایندگان وزارتخانه ها و زیر مجموعه های مختلف را بهتر شناخته و در پیگیری مشکلات مردم موفق تر عمل کنند .

بزرگواری داشتن ارتباطات و نفوذ در مجموعه های مختلف را از دیگر ویژگی های اصلی نمایندگان استان ذکر کرد و گفت : همگان می دانند تفکر من اصولگرایی و آقای تاج گردون اصلاح طلبی است و این اختلاف دیدگاه برکسی پوشیده نیست اما من معتقدم مردم استان باید افرادی همانند تاج گردون را برای نمایندگی انتخاب کنند که دارای نفوذ و ارتباطات گسترده است و می تواند از این نقوذد برای خدمت بهتر به مردم محروم استان بهره جوید .
 
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه این موضع گیری من حتما برخی انتقادات و واکنش ها را بهمراه خواهد داشت ، افزود : به توانمندی امثال تاج گردون بعنوان یکی از فرزندان استان در هر گروه سیاسی نباید حسادت کنیم بلکه این توانمندی را فرصتی برای توسعه استان بدانیم و از آن بهره مند شویم.

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ با اشاره به جایگاه تاج گردون در نظام بودحه ریزی کشور و نفوذ آن ادامه داد : امروز دست همه وزرا و مسئولان زیر سنگ ایشان است  و حتی به آقای هدایتخواه گفتم که امثال تاج گردون را باید بفرستیم مجلس که صبحانه مهمان سردار سلیمانی است ، عصرانه با  نماینده رهبری درنیروهای مسلح جلسه می گذارد ، وقی مریض می شود از دفتری رهبری برای عیادتش می روند ، در شورای نگهبان نفوذ دارد و حتی وقتی احمدی نژاد ریس جمهور بود به من و هدایتخواه  اگر چند دقیقه وقت می داد اما برای تاج گردون ساعتها وقت می گذاشت که نتیجه همه این ارتباطات و نقوذ هم عملکردی است که مردم می بینند .

بزرگواری تاکید کرد : باید با حمایت از گام دوم انقلاب جوانانی مانند تاج گردون به مجلس بفرستیم که بتوانند جا باز کنند و به مردم خدمت کنند .

وی خاطرنشان کرد : همه ما باید برای اجرای گام دوم انقلاب تلاش کنیم البته معنی گام دوم انقلاب این نیست که همه جوانان بخواهند کاندیدای مجلس شوند بلکه باید زمینه برای حضور پرشور مردم و انتخاب جوانان توانمند فراهم نمایند.

بزرگواری ابراز امیدواری کرد سایر افراد شناخته شده استان در انتخابات به گام دوم رهبری لبیک گفته و فرصت را برای جوانان مهیا سازند .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گچساران .مظاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
درود بر سید بزروار



احسنت بر اقای بزرگواری که به خوبی به مردم گچساران فهماند بهترین فرد برای این سمت جز دکتر تاج گردون کسی نیست البته مردم خودشان می بینند انشا اله در اسفند 96
شرمت الله
|
Canada
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
خدایی راستگو نر از شما ندیدم
امیر کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
درود بر سید با صداقت و بزرگ،،انشالله اسفند 98 با عزمی راسختر به پای صندوق رای، برای بار سوم دکتر تاجگردون را به مجلس خواهیم برد،،
نام:
ایمیل:
* نظر: