به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
وی افزود : مشکلاتی در راه برگزاری این جلسات بود که با برطرف شدن آنها بزودی این جلسه برگزار خواهد شد .
خبردنا : یکی از کاندیداهای انتخابات گچساران و باشت معتقد است تنها راه پیروزی اصولگرایان این حوزه انتخابیه " وحدت " بر روی گزینه ای است که از فیلتر صاحبنظران، جوانان ، نخبگان و افراد ثابت قدم اصولگرایی با پایگاه اجتماعی رای آوری لازم بگذرد است .

سید " قدرت الله بیعت اصل" در گفت و‌شنود اختصاصی با " خبر دنا " از تهران با بیان این مطلب گفت : من بعنوان یکی از کاندیداهای اصولگرایی گچساران بارها گفته ام و الان هم‌با صدای رسا اعلام می کنم خواستار وحدتی مبتنی بر صداقت ، شفافیت ، بدون منیت با تکیه برخرد جمعی هستم .

وی با تاکید براینکه اگر سایر عزیزان کاندیدای اصولگرا دلسوز انقلاب، رهبری ، نظام و آرمانها هستند باید وحدت را دنبال کنند افزود : باید در جلسه ای متشکل از جوانان، بزرگان ، صاحبنظران و نخبگان تمامی کاندیداها نظرات و‌دیدگاههای خود را مطرح و آنگاه تصمیم بر هر کدام از عزیزان شد بقیه از آن تبعیت کنند و اگر جمع تصمیم گرفت فردی بغیر از  کاندیداهای موجود را نامزد نهایی اصولگرایی گچساران‌ و باشت نماید هم همگان تبعیت نمایند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این مطلب که بنظر می رسد برخی افراد تلاش می کنند یکی از کاندیداهای موجود را از هم اکنون بعنوان گزینه نهایی مطرح نمایند تصریح کرد : این نظر همان طرفداران آقایان است و‌ من از آنها می خواهم برای برخی کاندیداها سراب درست نکنند که تنها فرد پیروز شما هستید در حالیکه اینطور نیست چرا که یک دست صدا ندارد .

بیعت اصل در پاسخ به سوالی که آیا تاکنون جلسه ای میان کاندیداهای اصولگرایان گچساران برگزار شده یا خیر؟ و‌ پیش بینی شما از وحدت این طیف سیاسی در گچساران و باشت چیست ؟ گفت : تاکنون جلسه ای با حضور همه کاندیدای موجود برگزار نشده و امیدوارم که بزودی این جلسه برگزار و به وحدت برسیم .

وی برگزار نشدن این جلسه را نشانه ای از به وحدت نرسیدن کاندیداهای موجود ندانست و افزود : مشکلاتی در راه برگزاری این جلسات بود که با برطرف شدن آنها بزودی این جلسه برگزار خواهد شد .

کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت در پاسخ به این سوال که نامزد نهایی طیف شما از قوم ترک خواهد بود یا لر ؟ تصریح کرد : اگر وحدت عملی شود خروجی لر باشد یا ترک مهم نیست چرا که همه از آن حمایت خواهند کرد اما اگر وحدت نشود رقابت برای ما سخت خواهد شد .

بیعت اصل تاکید کرد : اگر وحدت اصولگرایان گچساران شکل بگیرد اگر از آسمان بجای باران  ، افراد ببارد ما پیروز انتخابات هستیم اما اگر وحدت شکل نگیرد کار سخت خواهد شد .

این فعال اصولگرا درباره احتمالا کدام کاندیدای فعلی نامزد نهایی اصولگرایان خواهد شد ؟ گفت : هنوز نامزد نهایی مشخص نیست و اینکه برخی افراد دنبال گزینه مورد نظر خود هستند و آنها را بعنوان گزینه نهایی اصولگرایی گچساران و باشت مطرح می کنند فقط نظر آنهاست نه نظر مردم .

وی معتقد است با ریزش آرا تاج گردون پیروزی اصولگرایان در صورت وحدت قطعی است
نام:
ایمیل:
* نظر: