به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
وی با اشاره به اینکه همان موقع تلاش کردم طی تماس تلفنی با آقای تاج گردون از وی تشکر نمایم که ایشان جواب نداد و تشکر خود را با پیام برای او فرستادم افزود : اتفاقا در جلسه شورای اداری شهرستان که همان ایام برگزار شد از آقای تاج گردون تشکر کردم .
خبردنا : شهردار لنده از اختصاص 500 تن قیر رایگان به این شهردار با پیگیری های نماینده گچساران و باشت خبر داد .

"مختار مشهدی زاده " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " با بیان این مطلب گفت : طی تماسی که آقای " نصیری " مدیرکل راهداری استان با من داشتند اعلام شد که با پیگیری های آقای "تاج گردون " سهمیه قیر رایگان برای شهرداری های استان گرفته شده که سهم لنده از این سهمیه 500 تن است .

وی با اشاره به اینکه همان موقع تلاش کردم  طی تماس تلفنی با آقای تاج گردون از وی تشکر نمایم   که ایشان جواب نداد و  تشکر خود را با پیام برای او فرستادم افزود :  اتفاقا در جلسه شورای اداری شهرستان که همان ایام برگزار شد از آقای تاج گردون تشکر کردم .

شهردار لنده با بیان اینکه نامه نگاری های لازم برای تحویل این سهمیه به شهرداری لنده انجام شده است و مراحل آخر خود را می گذراند به نامه منتشر شده از سوی نماینده کهگیلویه بزرگ در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : من هیچگونه اطلاعی از این نامه ندارم و سهمیه ای که برای لنده درنظر گرفته شده با تلاش های آقای تاج گردون بوده است و اگر قرار است سهمیه جدیدی از سوی نماینده کهگیلویه بزرگ برای ما در نظر گرفته شود ما بی خبریم  و تاکنون هم کسی در این خصوص به ما چیزی نگفته است .

مشهدی زاده با تشریح ارتباط خود با هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : چندین بار برای امور شهرداری لنده در دفتر تهران و مجلس خدمت سردار هاشمی رسیدم که قولهایی داد ولی هیجکدام عملی نشد که شاید ما بیشتر باید پیگیری می کردیم  .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
چقدر پول گرفتی تا این حرفا رو بزنی
نام:
ایمیل:
* نظر: