به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
خبردنا: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به حضور احمدی‌نژاد در ضیافت افطاری این تشکل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس و اعضای دولت و مجمع تشخیص را به مراسم افطاری معمولا دعوت می‌کنیم. برخی اعصای مجمع محبت کردند آمدند. اینکه این دعوت سیاسی باشد اینطور نبوده است.

محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت، ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تند شدن فضای تحریک‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه علیه ایران و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است هیجاناتی را به وجود آورده که رسانه‌ها باید به وظیفه ملی و شرعی خود به خوبی عمل کنند.

وی تاکید کرد: جنگ اقتصادی علیه ایران جدی است و جنگ روانی را هم آغاز کرده‌اند که بتوانند در جنگ اقتصادی به موفقیت برسند. با مقاومت مردم ایران این خواب‌های آشفته تعبیر نخواهد شد.

باهنر در پاسخ به سوالی درباره حضور احمدی‌نژاد در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین گفت: بنده علاوه بر جامعه مهندسین رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هم هستم و ما معمولا در ماه رمضان شخصیت‌ها را دعوت می‌کنیم. این جلسه بیش از ۱۵ سال است که برگزار می‌شد و آیت الله مهدوی کنی روی خوشی به ما نشان دادند و ما در دانشگاه امام صادق(ع) این جلسات برگزار می‌کنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما از احزاب عضو جبهه پیروان و احزاب اصولگرا دعوت می‌کنیم و شخصیت‌ها را هم معمولا دعوت می‌کنیم. مثلا نمایندگان مجلس و اعضای دولت و مجمع تشخیص را هم دعوت می‌کنیم. برخی اعصای مجمع محبت کردند آمدند. اینکه این دعوت سیاسی باشد اینطور نبوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: