به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
از دیدگاه من، گزینه بومی برای این مسوولیت بدلیل آشنایی که با استان دارد بهتر است اما با انتخاب خانم ” دکتر ماحوزی”، بنظر می رسد مدیریت استان و مجموعه وزارتخانه بدنبال مسائل دیگری هستند.
خبردنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت استان تصمیم به تغییر اینجانب دارد و البته تاکنون مجمع نمایندگان این استان مخالفتی بر ماندن من نداشته و واقعیت این است که همیشه هم با ما همراه بوده اند.

به گزارش"خبردنا"، رضا دهبانی پور  گفت: آمدن ” خانم دکتر ماحوزی ” و نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشان از این است که ایشان موافق رفتن اینجانب از مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و البته بنده هم تا زمانی که گزینه نهایی برای این مسوولیت معرفی نکنند در خدمت مردم و وزارتخانه خواهم بود.

وی با بیان اینکه بعد از داستان خانم دکتر ماحوزی، نشنیده ام گزینه دیگری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده باشد، اظهارداشت: در مدت زمانی که استاندار مسوولیت این استان را برعهده گرفته با خود ما نیز همراهی لازم را داشت و اکنون به این نتیجه رسیده که اینجانب نباشم و همه چیز به خود ایشان ختم می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مجمع نمایندگان استان نیز تاالان مخالفتی بر ماندن ما در این مسوولیت نداشته و همه همکاری های لازم را با من داشته اند.

دهبانی پور در پاسخ به این سوال که شما موافق گزینه بومی برای مدیرکلی آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هستید یا غیربومی؟ هم خاطرنشان کرد: تاکنون وزارتخانه هیچگونه مشورتی در این ارتباط با من نداشته و من نیز نمی توانم سخنی در این زمینه با وزارتخانه داشته باشم.

وی گفت: از دیدگاه من، گزینه بومی برای این مسوولیت بدلیل آشنایی که با استان دارد بهتر است اما با انتخاب خانم ” دکتر ماحوزی”، بنظر می رسد مدیریت استان و مجموعه وزارتخانه بدنبال مسائل دیگری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون گزینه ای خود شما برای جایگزینی تان معرفی کرده اید یا خیر؟ هم تاکیدکرد: من وظیفه ای مبنی بر معرفی کردن گزینه ندارم و وزارتخانه هم تاکنون چیزی در این ارتباط از من نخواسته است.

دهبانی پور افزود: تصمیم اول و آخر تعیین گزینه نهایی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برعهده استاندار است و تا زمانی که این گزینه مشخص نشود بنده در این جایگاه در خدمت مردم و وزارتخانه خواهم بود.

** هنوز تصمیمم برای کاندیداتوری در انتخابات قطعی نشده است

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات خانه ملت در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهید شد یا خیر؟ هم تاکیدکرد که هنوز تصمیم برای کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه قطعی و نهایی نشده است.

دهبانی پور گفت: تا چهاردهم خردادماه امسال هم هنوز وقت است و باید تمامی جوانب درنظر گرفته شود.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
من بهمیی یه صد تا رای داره
پیروزه دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
ترس ایشان بیشتر از تایید شدن است چون دوره های قبل با توجه به سابقه اش از طرف شورای نگهبان رد شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
انصافا ایشان جرات اومدن به این عرصه را نیاره فقط ایخو سبک و سنگین کنه والا مث دوسش با ....کنار ایای
نام:
ایمیل:
* نظر: