به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
خبردنا- جلال دانش : محمود منطقیان" از نیروهای شاخص اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ اخیرا با ارسال نوشته هایی به برخی از سایت های خبری استان درصدد است معنایی را القا کند که در لفافه گفتنش به نظر وی بهتر از صراحت در اعلام نظر است.

وی در نوشته ای پیشتر از مطلب اخیر در خصوص شاخص های اصلاح طلبی، در ترسیم چند تیپ شخصیتی گویی دلخوری ها و گلایه های شدیدی از فردی دارد که زمانی به دلایل مختلف او را حمایت کرد اما از بد روزگار دیگر همانند گذشته نگاه مثبتی به ایشان ندارد و خلف وعده کرده است.

هرچند آن شخص مستتر تا حدودی برای افکار عمومی روشن است اما سوالات زیادی را در ذهن مخاطب متبادر میسازد که اساسا مخاطب وی کیست و خود ایشان در کدام دسته از همان تیپ های شخصیتی قرار میگیرد؟!

محمود منطقیان در مطلب جدیدی که پارامترهای اصلاح طلبی را معرفی میکند گویی در حال اثبات خود و تبری جستن از مساله ای است که در خصوص عملکرد او در انتخابات گذشته در افکار عمومی کهگیلویه بزرگ مطرح است و میخواهد مخاطب را اقناع کند که من همچنان اصلاح طلب هستم و قصد و نیتم این است که با معامله گران عرصه قدرت بستیزم و رای خود را در صندوق کهگیلویه برای کاندیدای اصلاح طلب بیندازم!

اما اینکه تا چه اندازه مردم این گونه اظهارات را خواهند پذیرفت و یا اینکه به جناح اصلاح طلب و یا اصولگرا چه اندازه اهمیت میدهند نیازمند گذر زمانی کوتاه است.

وی گفته است: خلاصه سخن اینکه برای یک اصلاح طلب اصیل، درسی است حقوق شهروندی، مصالح ومنافع ملی و اجتماعی، آزادی‌های فکری وسیاسی وخرسندی مردم  پایه و بنیاداست.

یک اصلاح طلب اصیل، خود رأی وخودبین وبرتری جوی و اهل معامله نیست وخواست و رای و نظر مردم جامعه وقانون برایش اساس و فصل الخطالب است وهمواره خودش نیز پای بند به قانون و نظر و انتخاب مردم است. اصلاح طلب اصیل برای خود جایگاه وشاَنی فراتر ازمردم نمی‌بیند و نمی‌داند.

این روزها افرادی هستندکه معامله گرند و هر روز به رنگی درمی آیند و پُست و نفع موقعیتشان را تعیین می‌کند!امروز بیشتر به کسی  اصلاح طلب می گویند که در جناح اصلاح طلبان حضور داشته و پای صندوق، به گزینه‌های اصلاح طلب رأی داده باشد.
 یعنی در حرکت‌های اصلاح طلبی خود را نشان داده باشد.

هرچند ایشان ذکر نکرده اند دقیقا کدام صندوق و در چه شهری؟!

منطقیان ادامه داده است که : آدم‌هایی که برای به دست آوردن پُست و موقعیت جوش می‌زنند و باهر گروه و کسی وارد معامله می‌شوند و یا اهل پرخاش و خشونت و تهاجم و خود رأی اند و برای به دست آوردن امتیازی حاضرند کفش یک رقیب سیاسی و فکری را هم واکس بزنند، اصلاح طلب نیستند.

همانند مطلب دسته بندی تیپ های شخصیتی و انتقادات و یا گلایه های مستتر در آن باید از وی مجددا پرسید که در خصوص پارامترهای مذکور در مطلب اخیر، خود تا چه اندازه به آنان پایبند بوده است؟! در چیدن پازل های سیاسی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد نقش او چگونه خواهد بود؟! آیا در گذشته نیز نقشی داشته است؟! اگر داشته است آیا جسارت پذیرفتن آن را نیز دارد؟!

اگر بخواهیم با متر و معیاری که ایشان ترسیم کرده است اندازه گیری نماییم آیا خود را یک اصلاح طلب اصیل معرفی میکند؟! آیا مردم نیز چنین تلقی از گفتار و کردار ایشان خواهند داشت؟!آیا از کاندیدای اصلاح طلب در بویراحمد حمایت خواهد کرد و یا تا شب آخر و روز انتخابات در کهگیلویه بزرگ خواهد ماند؟!
 
آیا گلوله ای در چنته دارد تا بگوید من شلیک کردم اما به هدف نخورد؟! آیا او همچنان که میگوید رو بازی میکند یا در طراحی بازی بزرگ احتمالی کارگردانی پشت صحنه را نیز بر عهده دارد؟!

هرچند سکوت وی در برابر برخی از سوالات خبرنگار یک سایت خبری در استان پاسخ به خیلی مسائل است لکن احتمالا اینبار بازی بهم بخورد‼️در آخرین نوشتار تحت عنوان خود را بهتر بشناسیم تقریبا با تکرار همان مطالب با ادبیات تعبیر خواب و از همین جنس عنوان نموده است که گویی از مساله ای در درون خود به شدت ناراحت و نگران است و سعی در ترغیب خواننده به پذیرفتن و باور کردن شخصیت خود دارد و دوست دارد قضاوت مردم در خصوص وی اینگونه باشد.

حال باید مجدد از ایشان پرسید نمره ای که در خصوص برشمردن رذایل اخلاقی مذکور در مطلب خود را بهتر بشناسیم، مثل بده و بستان های سیاسی و...به خود می دهد چند است؟!

این سوالات اساسی است که در افکار عمومی مطرح است و با گرفتن گارد اپوزسیون بازی که در حضور دکتر وکیلی نماینده تهران به خود گرفته است نیز احتمالا  ترمیم نخواهد شد و البته شاید هم آنچنان که در افکار عمومی مطرح است برای محمود منطقیان موضوعیت نداشته باشد لکن باید این مهم را باور داشت که مردم خوب میفهمند و بهتر از ما درک میکنند، تحلیل خواهند کرد و البته در وقتش پاسخ مناسب نیز خواهند.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
دمت گرم واقعا منطقیان به خود چند میدهد=0
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
جلال دارش درست است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
واکس زن سیاسی کهگیلویه بزرگ معلومه . خودشم مظلومانه میدونه که بالاخره حنای ایشان دیگ رنگی نداردو عرصه اخلاق و سیاست را باهم باخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
باید از این افراد که خون کهگیلویه را مکیدن از چپ و راستش عبور کنند مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
اصلاح طلب اصولگرا/دیگه تمومه ماجرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
کر بهلمو جلال دارش تو خودت پولای عدل هاشمی رو خوردی حالا زدی زیرش
نام:
ایمیل:
* نظر: