به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
وی عملکرد نماینده "گچساران و باشت " را برای توسعه حوزه انتخابیه اش مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد : برای دو نماینده دیگر نیازی به اظهار نظر نیست بویژه برای نماینده بویراحمد و دنا اعتقاد بنده این است آنچه عیان است چه حاجت به بیان است مردم خودشان همه چیز را میدانند و بهتر قضاوت میکنند.
خبردنا : عضوی شورای شهر یاسوج تاکید کرد : کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه " بویراحمد و دنا " می شود .

" محمد رحیم دهرابپور " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از تهران در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود : از آنجا که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس دارم بنابراین در خصوص عملکرد نمایندگان بویژه نماینده بویراحمد و دنا نباید اظهار نظر کنم .

وی عملکرد نماینده "گچساران و باشت " را برای توسعه حوزه انتخابیه اش مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد : برای دو نماینده دیگر نیازی به اظهار نظر نیست بویژه برای نماینده بویراحمد و دنا  اعتقاد بنده این است آنچه عیان است چه حاجت به بیان است مردم خودشان همه چیز را میدانند و بهتر قضاوت میکنند.

وی با بیان اینکه در کارنامه نماینده های استان از اول تا آخر کار مثبتی نمی بینم افزود: فقط نماینده حوزه گچساران و باشت در مقایسه با حوزه های دیگر عملکرد قابل قبولی برای مردم داشته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
پس ایشان از شورای شهر استعفا می دهد راستی جانشین ایشان در شورای شهر دانشی است؟
نام:
ایمیل:
* نظر: