به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
ماندن و رفتن ایشان از سوی شورای شهر برعهده خودشان است و بنده با رفتن و ماندن دهرابپور در شورای شهر اظهارنظری نمی کنم.
خبردنا: عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه هنوز موضوع استعفای یکی از اعضای این شورا برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صحن شورا نیامده است، اظهارداشت: اگرچه از قوانین جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمینه استعفای اعضای شورای شهر اطلاع دقیقی ندارم اما هرکدام از این اعضاء بخواهد نامزد انتخابات مجلس آینده شود یقینا تابع قانون بوده و از قانون تبعیت خواهند کرد.

به گزارش"خبردنا"، فرشید احمدی کیش گفت:‌ همکاران من در شورای شهر قانونمند بوده و بطور حتم در ارتباط با انتخابات نیز از قانون پیروی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ” محمدرحیم دهرابپور ” موضوع استعفای خود را شورای شهر یاسوج مطرح کرده است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: هیچکدام از اعضای شورای شهر بویژه حاج دهرابپور چنین موضوعی را در شورای شهر مطرح نکرده است.

احمدی کیش افزود: اگر استعفای حاج دهرابپور مورد تائید شورای شهر قرار گیر اولین عضو علی البدل یعنی آقای بهنام عباس نژاد جایگزین ایشان می شود.

این عضو شورای شهر یاسوج، ” محمدرحیم دهرابپور ” دیگر عضو این شورا را فردی مستقل نامید و تصریح کرد:‌ ماندن و رفتن ایشان از سوی شورای شهر برعهده خودشان است و بنده با رفتن و ماندن دهرابپور در شورای شهر اظهارنظری نمی کنم.

احمدی کیش تاکید کرد که در شورای شهر یاسوج هنوز موضوعی در این ارتباط مطرح نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: