به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه هدف در شعبه های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تا اواخر سال 1398 از 65 مورد به 200 مورد افزایش خواهد یافت.
خبردنا: مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 2 هزار و 552 میلیارد و 672 میلیون ریال انواع خدمات غیردرمانی از سوی تأمین اجتماعی این استان به جامعه هدف ارائه شد.

به گزارش"خبردنا"، عباس نورمحمدی اظهار داشت: برخی از این خدمات شامل پرداخت بیمه بیکاری و مستمری بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان است.

وی افزود: سال گذشته افزون بر یک هزار و 250 میلیارد ریال مستمری بازنشستگان، افزون بر 650 میلیارد ریال مستمری بازماندگان و افزون بر 110 میلیارد ریال مستمری از کارافتادگان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا پایان خردادماه امسال 65 نوع خدمت در هفت شعبه دائمی تأمین اجتماعی این استان به صورت غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می شود.

نورمحمدی عنوان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه هدف در شعبه های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تا اواخر سال 1398 از 65 مورد به 200 مورد افزایش خواهد یافت.

وی ابراز داشت: عمده ترین خدماتی که هم اینک یا در آینده به صورت غیرحضوری در شعبه های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف ارائه می شود شامل صدور و تمدید دفترچه درمانی، ارسال دفترچه درمانی از طریق پست به محل سکونت بیمه شده، اعلام سوابق بیمه ای، صدور حق بیمه و پرداخت انواع کمک هزینه ها از جمله ازدواج، زایمان و کفن و دفن است.

افزون بر 300 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌ های تأمین اجتماعی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: