به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
با توجه به از رده خارج بودن این اتوبوس کلیه تعمیرات لازم توسط پرسنل سازمان انجام و هزینه آماده سازی افزون بر۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.
خبردنا: اولین اتوبوس فرهنگی توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران رونمایی شد.

به گزارش"خبردنا"به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران علی کردلو در حاشیه رونمایی از این اتوبوس فرهنگی در گچساران افزود: هدف از انجام اینکار علاوه بر امانت و هدیه دادن کتاب ترویج کتابخوانی، ایجاد ایستگاه مشاوره در راستای پاسخگویی به مسائل فرهنگی و برقراری ارتباط هرچه بیشتر با نسل جوان امروز است.

وی بیان کرد: این اتوبوس با حضور در تاسیسات نفتی دورازمرکزقابلیت پخش فیلم ودرراستای مسولیت اجتماعی با درخواست میتواند درروستاها و مدارس عشایری با اطلاع رسانی قبلی به صورت رایگان پخش فیلم وایستگاه قصه گویی ونقاشی برعهده خواهد داشت.

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اضافه شدن بخش نمایش فیلم به این اتوبوس تصریح کرد: با توجه به حضور جوانان و خانواده ها درساعات عصر دربیرون از منزل درتلاش برای استفاده از این فرصت برای نمایش فیلمهای موضوعی و مفهومی برای مردم هستیم.

کردلو عنوان کرد: اولویت اول درانجام اینکار رونق کتاب و کتابخوانی و توجه بیشتر مردم به مطالعه بود اما بروز کردن این کار با استفاده از سیستم های نرم افزاری از برنامه های آینده ماست.

وی گفت: با توجه به از رده خارج بودن این اتوبوس کلیه تعمیرات لازم توسط پرسنل سازمان انجام و هزینه آماده سازی افزون بر۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: مدیریت خدمات وامورفرهنگی آمادگی خود را برای مشارکت مردم و دیگر گروه های مذهبی در راستای انجام هرگونه کار فرهنگی اعلام می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: