به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۵۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
بی تردید در این تعامل جایگاه ویژه رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی و یکی از نهادهای مهم واسط بین مردم و حاکمیت باید مورد توجه قرار گیرد
خبردنا: مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی "خبردنا" مشاور رسانه ای نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش"خبردنا" طی حکمی از سوی دکتر الباجی نسب نماینده مردم " اهواز ،کارون ، باوی و حمیدیه " در مجلس شورای اسلامی " عادل علیبازی" بعنوان مشاور رسانه ای منصوب شد.

در متن حکم صادره آمده است:

جناب آقای عادل علیبازی

با سلام

بدینوسیله با توجه به تجارب و سوابق مطبوعاتی جنابعالی ، بعنوان مشاور رسانه ای اینجانب منصوب می شوید. امید است با ایجاد یک همکاری روشنمند با اصحاب رسانه زمینه تعامل پویای جایگاه نمایندگی با رسانه های استان و کشور را در قالب یک برنامه ریزی منسجم فراهم نمایید .

بی تردید در این تعامل جایگاه ویژه رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی و یکی از نهادهای مهم واسط بین مردم و حاکمیت باید مورد توجه قرار گیرد.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را آرزومندم

کاظم الباجی نسب





گفتنی است در سوابق " علیبازی " مدیر مسئولی " خبردنا "، نشریات " مهروند و نقد امروز " ، خبرنگار پارلمانی ، دولت و قوه قضاییه خبرگزاری ها و رسانه های ملی ، همکاری با صدا و سیما و مشاور رسانه ای برخی موسسات عمومی و دولتی دیده می شود .





انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
هزاران بار تبریک...
آرزوی موفقیتهای روزافزون و بادوام
احمد از یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
مبارک است ان الله و واقعا باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده بشود. متاسفانه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ دوره ای فرزندان دیار خود را اینگونه ارتقا ندادند و حالا یک نماینده فهیم خوزستانی باید اینگونه به هم استانی های مان تذکر محترمانه و البته .... بدهد. ان شالله موفق باشید و تندرست
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
عدل هاشمی پور هم مشاور رسانه ای دارد .
نام:
ایمیل:
* نظر: