به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
برای پرداخت تسهیلات ارزی به دو پروژه مهم صورت گرفت:
استاندار تصریح کرد: با راه اندازی این نیروگاه زمینه اشتغال جوانان توانمند کهگیلویه فراهم می شود.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مرتضی شهید زاده رئیس صندوق توسعه ملی در خصوص پرداخت تسهیلات ارزی از محل بانک‌های عامل به دو پروژه پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش"خبردنا" ،علی محمد احمدی در این خصوص اظهار داشت: پیگیری های لازم برای پرداخت این تسهیلات از محل بانک‌های صنعت و معدن و ملت در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توربین نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی دهدشت تاکنون رشد ۴۰ درصدی داشته است، عنوان کرد: ساخت این نیروگاه گام مهمی از سوی دولت در راستای تأمین برق پایدار مورد نیاز شهرستان کهگیلویه است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح نه تنها زمینه پایداری ولتاژ برق منطقه بلکه برق طرح‌های صنعتی کهگیلویه از جمله پتروشیمی، سیمان سپو و کارخانه آجر به‌صورت پایدار تأمین می شود.

احمدی با تاکید بر اینکه اکنون اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان است، تصریح کرد: با راه اندازی این نیروگاه زمینه اشتغال جوانان توانمند کهگیلویه فراهم می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی خاکبرداری پتروشیمی دهدشت پایان یافته و فاز دوم یعنی احداث ساختمان‌های غیرصنعتی آن آغاز شده است، گفت: با بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت بیش از 300 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار و با راه اندازی واحدهای پایین دستی اشتغالزایی زیادی در منطقه ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: این طرح در صورت راه اندازی ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن سنگین را دارد.

مرتضی شهید زاده رئیس صندوق توسعه ملی نیز در این دیدار از پیگیری های مستمر استاندار و نماینده شهرستان تقدیر کرد و گفت: از هیچ تلاشی برای تخصیص اعتبار ویژه به این دو پروژه مهم و حیاتی در شهرستان کهگیلویه دریغ نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های صندوق توسعه حمایت از توسعه بخش صنعت است، عنوان کرد: امید است با فراهم آوردن این تسهیلات ارزی بتوانیم گام کوچکی برای فرزندان آن منطقه برداریم و شاهد رشد و پیشرفت صنعت در این استان باشیم.

به گزارش"خبردنا"، مدیرعامل پتروشیمی دهدشت و مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت نیز در این دیدار حضور داشتند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
درود سردار بزرگ هاشمی قهرمان و پرتلاش...خبر دنا رو خیلی دوست دارم ولی فکر کنم اخبارتون رو بهتر بزنید نماینده باید سرتیترباشه ..
ناشناس
|
France
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
نماینده فقط بلده خودشو بندازه رو مسائل انجام شده
چه خبر از بخشایی؟
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
سلام درود بیکران بر سردار هاشمی بزرگ مرد خستگی ناپذیر
نام:
ایمیل:
* نظر: