به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
مردم عزیز و فهیم گچساران و باشت مسئول امتحانات و نظارت بر کار نماینده هستند. آنها باید نمره بدهند ولی از نظر بنده ایشان نمره قبولی نگرفته و البته مردود هم نشده است. تجدید آورده و شرایط سختی در پیش رو دارد .
خبردنا: یکی از سیاسیونی که در بسیاری از محافل سیاسی و غیره سیاسی گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است.

پس از درخواست های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی"خبردنا" بالاخره موفق شدیم با این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینیم که ماحصل آن را در چند بخش منتشر می شود.


آنچه می خوانیم بخش دوم این گفتگو صریح و اختصاصی است .


***بعضی ها مدعی هستند ، رابطه ی دوستی و صمیمیت جنابعالی با آقای "سید قدرت الله حسینی بحرینی" کمرنگ و شکر آب شده و اختلافات عمیقی بین شما به وجود آماده است ، آیا صحت دارد؟


کسانی که این حرف ها را میزند سطحی نگر و کَج فهم هستند ، می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اگر آنها انتقاد و گلایه کردن را اختلاف می دانند ، بهتر است به کلاس اکابر بروند تا الفبای سیاست را یاد بگیرند .

ما برای وحدت و انسجام و حمایت از دیگر عزیزان هم صدا ، گلایه و انتقاد هایی داشتیم. وگرنه سید قدرت ، سید قدرت و حاج جعفری ، حاج جعفری وهردو محترم و قابل احترامند.

***بنظر شما در صورت اجماع و وحدت اصولگرایان ،آیا کاندیدای پیشنهادی فاتح انتخابات می شود ؟


صراحتاً اعلام میکنم این کار حتمی ، قطعی و با درصد بالاست، چون مطمئن هستم بخشی اعظمی از اصلاح طلبان از شرایط موجود نگران، رنجور و ناراضی هستند.انتخابات آینده سیاسی نبوده، بلکه بر معیار شایستگی و وحدت خواهد بود.

***یکی از کاندیدا های احتمالی این حوزه انتخابیه در مصاحبه اش گفته بود چون هیات دولت از رئیس جمهور تا دهیارهمفکر نماینده فعلی هستند ، کار سخت و نفس گیری برای دیگر کاندیداها در پیش روست، نظر شما در این خصوص چیست؟


اولاً نظر این برادر محترم است . دوماً این لفظ شاید برای این بوده که کاندیدا های احتمالی دیگر دچار استرسشده و عقب نشینی کنند.

با همه ی این تفاسیر مگر ادوار گذشته برای نمایندگان قبلی ، همین شرایط فراهم نبود. حرف اول و آخر را مردم میزنند .

البته باید این را بگویم که بر اساس برآورد های انجام شده ، تعدادی از مسئولین شهرستانی و حتی استانی در روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات ، مسیرشان را از آقای تاجگردون جدا خواهند کرد.

*** شما به عملکرد آقای "تاج گردون" چه نمره ای می دهید ؟


از چند نمره؟

*** از 20 ؟


مردم عزیز و فهیم گچساران و باشت مسئول امتحانات و نظارت بر کار نماینده هستند. آنها باید نمره بدهند ولی از نظر بنده ایشان نمره قبولی نگرفته و البته مردود هم نشده است. تجدید آورده و شرایط سختی در پیش رو دارد .

نیاز به تلاش زیادی دارد، ایشان در مدت باقیمانده باید به اندازه 4 سال تلاش کند تا نمره قبولی بگیرد و البته در شرایط فعلی تقریبا محال است .

***عملکرد آقای تاجگردون را چگونه ارزیابی میکنید ؟


هر نماینده تمام تلاش خود را بکار میگیرد که در حوزه انتخابیه اش ، کار مثبتی انجام دهد، ایشان هم مثل نمایندگان ادوار ، کارهایی را انجام و زحماتی متحمل شده است. کار های نیمه تمام نمایندگان قبل را پیگیر و تکمیل نموده ولی مورد قبول اکثریت مردم واقع نشده است .

*** علت این که عملکرد ایشان مورد قبول واقع نشده ، چیست؟


ایشان سال های سال در مسائل اقتصادی دخیل و مسئولیت مهم و مستقیم داشته و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است. به نوعی برخی از مدیران کل از همفکران ایشان می باشند. مخالفین به جز چند ماه اخیر که فشار مردم را دریافت کرده اند برای ایشان سنگ اندازی نکرده اند ، لذا بهتر می توانست در تمام ابعاد اعم از اشتغال ، ارتقای نیروی انسانی در سطح ملی و زیر ساخت ها کار انجام دهد.

ایشان مدعی است که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نفوذ خاصی در بدنه دولت برخوردار بوده و تاثیر زیادی بر وزرا دارد، باید پاسخگو باشد که کدام یک از فرزندان گچساران و باشت با توصیه و سفارش ایشان مسئولیت ملی گرفته است؟


آیا جوانان و تحصیل کرده های این دو شهرستان توانایی مدیریت در سطح کلان را ندارند؟ به عقیده بنده ایشان می ترسد که از جوانان شایسته ، تحصیل کرده و پاک دست گچساران و باشت در مدیریت کلان کشور استفاده کند زیرا می داند فرزندان این دو شهرستان آنقدر توانمند هستند که اگر به هر کدام از آنها جایگاهی بدهد خیلی زود پله های ترقی را طی کرده و روزی ممکن است از خودش جلو بزنند.

بالاخره یکی از مهمترین مطالباتی که باعث شده تا بخش زیادی از فرزندان تحصیل کرده و جوانان شایسته این دیار از وی روی برگردانند این است که وی در طول 6 سال اخیر برای هیچ کدام از فرزندان شایسته این دو شهرستان برای تصدی پست های مدیریتی قدمی برنداشته است.

یا برنداشته یا هم اگر برداشته نتوانسته است کاری کند. پس یا نفوذی در دولت ندارد یا هم اگر دارد می ترسد از فرزندان شایسته این دو شهرستان استفاده کند.

البته ممکن است ادعا کند که برای یکی دو نفر از فرزندان این دو شهرستان در رده های مدیریتی میانی کاری کرده است و اگر این ادعا را داشته باشد باید خدمتش عرض کنم که این کار و حتی بهتر از این را نمایندگان رده آخر مجلس هم می توانند انجام دهد نه ایشان که خودش را جزء چند نماینده برتر مجلس می داند.

در مصاحبه ای بدون ذکر نام گفته است که من برای فرزندان استان تلاش کرده ام. ولی صحبت من این است که برای بچه های گچساران و باشت چه کاری انجام داده ای؟ شما اول نماینده گچساران و باشت می باشید و بعد نماینده استان و البته برای ارتقای فرزندان استان هم کاری نکرده و در مصاحبه خود کلی گویی کرده است.


پایان بخش دوم ----- ادامه دارد


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
تنها کسی که شاید تاجگردون را بتونه شکست بده سید قدرت حسینی است .. شما در زمان فرماندهی خودتان به غیر از خانواده ات برای چه کسی کاری کرده ای ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
سید قدرت دستهایش مرتعش وکهنسال فقط توانست با سیلی به گوش بچه یتیم بزند وخود طرفدار تاجگردون هست مهره تاج هست
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
ای خدا سی یو توهم تی آسمونه انگار دوزش بالا بیه شدید
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
مگه قرار هست پلیس برای شخص کار کنه.اتفاقا نکته مثبتش اینه که مثل بقیه گرفتار دام فرصت طلبان نشده..مهم مدیرتش بود.که امنیت گچساران مدیون ایشان هست.این مطلب شما نقطه ضعف نیست
رضازاده
|
Ukraine
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
جناب دکتر تاجگردون از مفاخر استان هستند. و از نظر بنده نیروی بهتر از ایشان درحال حاضر در بین رقبای که میشنویم بهتر از ایشان نیست.
امیدوارم اصلاح طلبان هم بدانند که تاجگردون در حال حاضر بهترین گزینه گچساران وباشت هست.
نام:
ایمیل:
* نظر: