به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
خبردنا : پس از انتشار خبری در این پایگاه اطلاع رسانی به نقل از منابع آگاه با عنوان " حضور موحد در انتخابات قطعی است " این کاندیدای احتمالی جوابیه ای را ارسال کرده اند که عینا منتشر و توضیحاتی را در این باره خواهیم داد.

متن کامل این جوابیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای علیبازی

مدیرمسئول سایت خبر دنا

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی ، بازدیدکنندگان و هیئت تحریریه محترم آن سایت

 در این ماه رحمت ، احتراما لازم دانستم در رابطه با خبر منتشره در آن رسانه با عنوان (( حضور موحد در انتخابات کهگیلویه قطعی است )) نکته ای را عرض نمایم . بنده نمیدانم منبع خبر مذکور چه شخص حقیقی یا حقوقی است اما تاکنون هیچ تصمیمی جهت حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نگرفته ام لذا مستدعی است نسبت به اصلاح خبر و درج این مطلب در آن سایت اقدام فرمائید .

با احترام مجدد

سید محمد موحد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸


توضیحات " خبردنا":

آنچه در خبر مذکور " خبردنا " منتشر شده است به نقل از یکی از مشاوران اصلی و تیم مرکزی وی است که گفته هم شده از اعضای هسته مرکزی موحد است .

بنابراین نقل خبر از سوی آقای موحد نبوده و در این خبر نیز گفته نشده که تصمیم آقای موحد مبنی بر حضور قطعی شده بلکه تصمیم تیم مرکزی وی مبنی بر حضور ایشان است چرا که این منبع آگاه اصولا سخنگوی همان تیم خودشان است تا سخنگوی شخصی آقای موحد .

" خبردنا "  در انتخابات پیش رو قطعا رسالت بیطرفی خود را پیش خواهد برد .


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
دیگه بسه حاج آقا خدایش شخصیتی کاریزما و با آبرو هستی الان دیگه کاندید شدن برا شما کوچک هس تجربه جنابعالی فقط باید بعنوان یک رهبر سیاسب عمل کنی خدایش دیگه نیا توصحنه بس حاج آقا
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
معلوم است که می آید آقای موحد از همان تاریخ 7اسفند94اعلام کرد که من آمدم دیگه نگید که اعلام نکردی من از همین الان اعلام می کنم که در انتخابات بعدی هستم و از همان موقع شرکت در مراسمات مختلف از جمله فاتحه خوانی ها را شروع کرد....
نام:
ایمیل:
* نظر: