به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
سرمایه داران با چک های برگشتی پشت درب اتاق مقامات قضایی صف بسته اند و فاصله طبقاتی بیداد میکند . در شهر فقط عده ای خاص شکمشان پر می شود و تیمارستان ها از افراد افسرده پر شده است . حال با این تفاسیر چگونه باید ایشان را معمار اقتصاد نامید.
 خبردنا: یکی از سیاسیونی که در بسیاری از محافل سیاسی و غیره سیاسی گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است.

پس از درخواست های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی"خبردنا" بالاخره موفق شدیم با این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینیم که ماحصل آن را در چند بخش منتشر می شود.

بخش اول این گفتگو صریح با تیتر" صریح و صمیمی با سرهنگ " بیعت اصل" / درخواست های زیادی برای کاندیدا شدن دارم / " تاج گردون " می تواند نامزد اصولگرایان هم باشد !" و بخش دوم آن نیز با عنوان " " تاج گردون " تجدید آورده و شرایط سختی دارد / بگوید برای فرزندان استان چه کرده ؟ "منتشر شد .

آنچه می خوانیم بخش سوم  این گفتگو صریح و اختصاصی است .

" خبردنا "آماده انتشار دیدگاهها و نظرات همه فعالان سیاسی و کاندیداهای احتمالی است . مشی بیطرفی " خبردنا " می طلبد که دیدگاههای همه عزیزان بصورت شفاف و آزادانه در معرض قضاوت مردم قرار گیرد .

************


*** با این تفاسیر آیا آقای تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدا می شود؟

بهتر است از خود ایشان سوال کنید . برای بار دوم تاکید دارم  و اعلام می کنم اگر کاندیدا شوم دوست دارم رقیبم آقای تاج گردون باشد. تاجگردون فریاد مخالفین و موافقین را شنیده ، صدای مردم خشم گین را گوش داده ، وضعیت فقر و بیکاری و اشتغال را درک کرده اگر من جای ایشان باشم بیش از این به جسم و حیثیتم خدشه وارد نمیکنم و کاندیدا نمی شوم.

میدان را به تازه نفس ها میدهم تا آنها نیز امتحان شوند. به عنوان یک شهروند ، هم پیشنهاد دارم هم نصیحت : بهتر است بیش از این خود را به زحمت نیاندازد.

*** برخی از حامیان و طرفداران نماینده فعلی وی را معمار اقتصاد می نامند، نظر شما در این خصوص چیست؟


دوست دارم ، فرزند دیارم معمار باشد. اما کدام اقتصاد ، سکه چهار میلیونی کجا و معمار اقتصاد کجا. دلار15هزارتومانی کجا و معمار اقتصاد کجا .

اگر از شخص تاجگردون هم سوال شود این لفظ را قبول ندارد ، گرچه بد میل نیست که بنر های الوان و رنگارنگی در اماکن نصب شود.

بکاربردن لفظ معمار اقتصاد ، شبیه این است که یک فرد به یک پرستار با پوشیدن روپوش سفید بگوید دکتر و یا به یک سرهنگ بگویند سردار. اطرافیان چه برداشتی خواهند داشت؟

*** یعنی معمار اقتصاد نیست ؟


در شهر غنی گچساران محرومیت زیادی به چشم میخورد، بوی دود شدید نفس جوانان بیکار را به خطر انداخته و فقر امان مردم را بریده است.

طلاق رو به افزایش و کانون گرم خانواده ها را متلاشی کرده ، قرض گرفتن نان از نانوایی توسط برخی از مردم وکسانی هستند که در طول سال یک کیلو گوشت نمیتوانند بخرند. مادران و پدران به علت فقر جلوی فرزندانشان خجالت زده و جوانان عزیز افسرده و سرگردانند و روزها خواب و شبها بیدارند.

سرمایه داران با چک های برگشتی پشت درب اتاق مقامات قضایی صف بسته اند و فاصله طبقاتی بیداد میکند . در شهر فقط عده ای خاص شکمشان پر می شود و تیمارستان ها از افراد افسرده پر شده است . حال با این تفاسیر چگونه باید ایشان را معمار اقتصاد نامید.

*** یکی از لقب هایی که نماینده مردم گچساران و باشت به خود داده ، لقب"میرشکار" است، نظر شما در این خصوص چیست؟


هیچکس نمی گوید ، دوغ من ترش است. ایشان که شعارش خدمت بی منت بود ، لزومی نداشت خود را قهرمان جلوه دهد . این شعار از طرف ایشان نوعی خود برتریست.

اگر هم شکاری ذبح شده عده ای خاص از آن بهره برداری نموده و دیگران فقط بوی آن را استشمام کرده اند.

 ادامه دارد .....
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نيما
|
United States
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
شما بي نظيرين جناب سرهنگ
فرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
اقای سرهنگ بیعت اصل فکر کنم آرا دور قبل میرشکار یادت رفته و مردم چطور با جون دل رای دادند و رای خواهند داد ..آقای تاحگردون یک چهره ملی و سیاسی است و افتخار نه تتها گچساران بلکه استان است ..و خدا شاهده کوتاهی نکرده و نخواهد کرد گچساران را بهشت دوم کرده و این که میگویید طلاق زیاد است ربطی به تفاهم دارد و این که می گویی مردم فقیرن اوضاع اقتصادی کشور از بالا خراب شده ....و همه مشکلات برمیگردد به اقتصاد کشور و ربطی ندارد .....ان شالله میرشکار لیاقتش ریاست جمهوری است
صدای مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
انچه واقعیت بود جناب سرهنگ بیعت اصل شفاف با بیان و خوش کلام و صدیق ،شایسته مردمی و باقتدار بیان کردن احسنت درود بر شرفت که شایسته هر کار و مسئولتی در استان و کشوری داری..
نام:
ایمیل:
* نظر: