به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
وی با بیان اینکه آقای زارعی از ابتدا از بدنه اصولگرایان بود افزود : ایشان در ادامه فعالیت های سیاسی به اصلاح طلبان متوسل شد و فرد ریشه دار اصلاح طلب نیست که جریان ریشه دار اصلاح طلبی بخواهد با او خود را احیاء نماید .

خبردنا : دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : شک نکنید اصولگرایان پیروز قطعی انتخابات بویراحمد و دنا هستند .

" خلیفه خلقی پور " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از تهران با بیان این مطلب گفت : گواه این ادعا آراء ریاست جمهوری در این حوزه انتخابیه است که با تمام تلاشی که اصلاح طلبان و دستگاههای دولتی داشتند آراء روحانی در بویراحمد ودنا زیر 50 درصد بود .

وی با تشریح برنامه های اصولگرایان در این حوزه انتخابیه ادامه داد : ما جلسات مرتب و منظمی داریم و به دنبال این هستیم که با کاندیدای واحدی درانتخابات حضور داشته باشیم .

این فعال سیاسی با بیان اینکه آقایان " هدایتخواه و روشنفکر " ازگزینه های قطعی اصولگرایان بویراحمد و دنا هستند خاطرنشان کرد : اخیرا دکتر " کیان دهرابپور " اعلام کاندیداتوری کرده و ممکن افراد دیگری از اصولگرایان نیز اعلام حضور کنند که باید در جلسات مورد بررسی قرار گیرند تا به کاندیدای واحد برسیم .

خلقی پور مهمترین گزینه اصولگرایان " بویراحمد و دنا" را دکتر " ستارهدایتخواه " اعلام کرد و گفت: هرچند گزینه نهایی اصولگرایان این حوزه انتخابیه هنوز انتخاب نشده اما نگاه اکثر قریب به اتفاق دوستان در جلسات ما آقای دکتر هدایتخواه است .

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که دیدگاه آقای هدایتخواه در این خصوص چیست ؟ افزود : نگاه ایشان همانند همه ادواری که شرکت کردند احترام به تصمیم دوستان است و الان نیز چین نگاهی دارند .

وی با تاکید بر اینکه در جلسات اصولگرایان ،آقایان " هدایتخواه و روشنفکر " حضور ندارند ادامه داد : همه ما بر معرفی کاندیدای واحد تاکید داشته و داریم و امیدواریم به این جمع بندی برسیم .

خلقی پور درباره فعالیت اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت : جریان اصلاح طلبی در این حوزه انتخابیه جریانی ریشه دار و دارای پایگاه اجتماعی است که اگر بخواهد یک بازآفرینی و احیاء داشته باشد حتما باید از "زارعی " نماینده فعلی عبور نماید چرا که آقای زارعی را فردی شناسنامه دار سیاسی نمی بینیم .

وی با بیان اینکه آقای زارعی از ابتدا از بدنه اصولگرایان بود افزود : ایشان در ادامه فعالیت های سیاسی به اصلاح طلبان متوسل شد و فرد ریشه دار اصلاح طلب نیست که جریان ریشه دار اصلاح طلبی بخواهد با او خود را احیاء نماید .

خلقی پور تصریح کرد : زارعی نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا و شناسنامه سیاسی خاصی ندارد .

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : دوستان اصلاح طلب بویراحمد و دنا برای احیاء خود باید حساب خود را از فردی بدون شناسامه سیاسی مانندآقای زارعی جدا نمایند.

خلقی پور باتشریح آشفتگی جریان اصلاح طلبی در بویراحمد ودنا گفت : از آقایان " فروزان ،وکیلی و بهرامی " در این جریان نام برده می شود هرچند که بخشی از آراء آنها که چندین سال همراه آقای زارعی بوده اند او را رها نخواهند کرد و با او خواهند ماند .

این فعال سیاسی تاکید کرد : با بررسی همه زوایای انتخابات و مسائل مرتبط با آن شک نکنید پیروز انتخابات بویراحمد و دنا اصولگرایان خواهند بود .

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
جناب آقای خلقی پور عزیز محترمانه اعلام نظر فرمائید جناب حاج زارعی نماینده گروه معتدل شهرستان بویراحمد است مردم از تندروی های چپ و راست خسته اند بنابراین شناسنامه جناب حاج زارعی اعتدال است
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
سلام علیکم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
این معتدل یعنی استفاده از هر دو طرف چپ و راست
منصف تهران نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
با سلام و دعای خیر. یک سوال اساسی و جدی برای بنده به عنوان یک خواننده اخبار حوزه کهگیلویه و بویراحمد مطرح است. چرا اصولگرایانی مانند خلیفه خلقی پور که به هر دری می زنند که به قدرت بزنند این همه دلسوز اصلاح طلبان شده اند و برای انها نسخه می پیچند. به راستی اگر به قول اصولگرایان زارعی تا این حد ضعیف و بدون شناسنامه سیاسی است از چه چیز این فرد این حد واهمه دارید که اینچنین ملتمسانه از اصلاح طلبان درخواست می کنید شخصی به جزء زارعی را کاندیدای خودشان کنند. حرکت شما جناب آقای خلقی پور همیشه پشت صف و دیوار بلند اصولگرایان مانده دقیقا شبیه به این است که وقتی دو تیم فوتبال با هم مسابقه دارند مربی تیم الف که عمری است در حسرت شکست تیم ب لحظه شماری می کند به آنالیز تیم مقابل بپردازد. نقاط ضعف و حفره های خطرناک تیم مقابل را براش یادآوری کند و در ضمن اعلام کند که ما قرار با بهترین خط دفاعی که در سال های اخیر داشته ایم در مسابقه شرکت می کنیم و ملتمسانه درخواست کند که حتما شما از این مهاجمان استفاده کنید. نکنه یک موقوع از این مهاجم ضعیف تان استفاده کنید ،این اصلا گلزن نیست. برو بابا جمع کن این ارجیفی را که می بافی. شما اگر بیل زنی برو باغچه خودت را بیل بزن که علف هرزه اش از درختان اش بلندتر شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
اگر آقای زارعی شناسنامه سیاسی ندارد ، شما که شناسنامه سیاسی دارید ، کجای این سیاست قرار دارید ؟ حتما مدیر عامل پرسپولیس مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
خدمت این شخص منصف به قول خودش تهران نشین عرض بکنم فقط با ادبیات خودت متذکر میشم این مثال زدی اصلا علمی نبود دوما نوع بیان تو از منطق تهرانشین که هیچ از منطق یک تحلیلگر روستایی هم بدور است
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
همانگونه که آقای دکتر خلقی پور فرمودند، جریان اصلاحات فاقد سازماندهی لازم جهت حضور در انتخابات است. لازمه حضور مقتدرانه در انتخابات سرمایه اجتماعی است که مهمترین مؤلفه ی آن اعتماد مردم است. مردم ما دیگر اعتمادی به جریان اصلاحات یا هر شخص دیگری مانند زارعی که از رأی قرضی این جریان استفاده نمود ندارند. بدون شک برنده ی انتخابات پیش رو، اصولگرایان خواهند بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
زارعی هم اصولگرا واقعی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
همه با هم جهت موفقیت و قوام جریان اصلاحات رای به قوام فروزان می دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: