به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
طایفه گرایی در قاموس ما محکوم و مردود است. در زمان نوکری مردم ثابت کردم که متعلق به همه ی طوایف و مردم بوده ام ! حقیر یک روستا زاده و عشایر زاده ای هستم که عاشق پا برهنه گان، محرومین، زجر کشیده ها و شهید ، اسیر و مفقود داده ها و جوانان عزیز و شاداب شهرم هستم.
خبردنا: یکی از سیاسیونی که در بسیاری از محافل سیاسی و غیره سیاسی گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است.

پس از درخواست های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی"خبردنا" بالاخره موفق شدیم با این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینیم که ماحصل آن را در چند بخش قبلی منتشر شد که در همین سایت موجود است .

آنچه می خوانیم بخش  پنجم این گفتگو صریح و اختصاصی است .



***شما سابقاً فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بوده اید ، در طول مدتی که سکان این فرماندهی را در اختیار داشته اید چه خدماتی به این شهرستان ارائه کرده اید؟

مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید. همه ی این خدمات در کتاب خورشید رحمت آماده است که ظرف چند ماه آینده ، تقدیم کسانی که تمایل دارند خواهد شد. یکی از مشکلاتی که در آن مقطع در این شهرستان وجود داشت بحث درگیری های طایفه ای بود که مردم را خسته و سرمایه گذاران را فراری داده بود در آن زمان با برگزاری صدها نشست با بزرگان طوایف و مردم عزیز مرتفع شد.

برگزاری همایش بزرگ استانی ، امنیت و پیشگری از نزاع برای اولین بار در شهرستان گچساران با حضور سران تمام طوایف و مسئولین استانی ،کشوری و استان های هم جوار برگزار شد و نتایج بسیار مثبتی داشت.

مهمترین وظیفه من برقرای امنیت و آرامش در این شهرستان بود که باید مردم نظر دهند که آیا در آن دوران موفق به انجام این کار شدم یا خیر.

*** مگر کسی که امنیت را برقرار می کند میتواند در اقتصاد نقش آفرینی کند ؟

در سایه امنیت کشورها به پیشرفت و بالندگی میرسند. توسعه اقتصادی،  فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت به وجود می آید.  اگر امنیت نباشد ، هیچ سرمایه گذاری نمیتواند به رونق اقتصادی کمک کند ، امنیت از آب هم حیاتی تر است.

*** اولیت کاری شما در صورت کاندیدا شدن چه می باشد ؟

وحدت و یگپارچگی ، عمل گرایی نه شعار گرایی ، شایسته سالاری و جوان گرایی ، حضور مستمر بین مردم ، اشتغالزایی . البته در صورت کاندیدا شدن برنامه های خود را ارائه خواهم نمود.

*** حامیان اصلی شما در صورت کاندیدا شدن چه کسانی هستند ؟

اقشار مختلف به خصوص جمع کثیری از روحانیون ، جوانان ، نخبگان ، ایثار گران ، طوایف ، کسبه و بازاریان و دیگر کسانی که مصلحت نیست نام ببرم.

*** جناب آقای سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" شما یک فرد نظامی هستید،آیا  این گروه هایی که نام بردید می توانند از یک فرد نظامی حمایت کنند؟

عجب؛ مگر نظامی از مردم و برای مردم و از جنس مردم نیست؟ اتفاقاً در استان کهگیلویه و بویراحمد، نظامی ها محبوب ترین قشر در بین مردم می باشند.  نظامی ای که بیش از دیگران حلال مشکلات مردم است. در شادی شیون آنها جلودار و با جوانان مانوس ، صمیمی و دوستدار مردم و انقلاب و شهر می باشد و به عنوان خادم و سرباز مردم شبانه روز پوتین از پایش در نیامد تا اینکه آن پا را در راه انقلاب و کشور تقدیم نمود ، چگونه محبوب نباشد!

*** گروه های حامی خود را فرمودید ، لطفا بفرمایید  در صورت حضور مورد حمایت چه طوایفی می باشید؟

 طایفه گرایی در قاموس ما محکوم و مردود است. در زمان نوکری مردم ثابت کردم که متعلق به همه ی طوایف و مردم بوده ام ! حقیر یک روستا زاده و عشایر زاده ای هستم که عاشق پا برهنه گان، محرومین، زجر کشیده ها و شهید ، اسیر و مفقود داده ها و جوانان عزیز و شاداب شهرم هستم.

*** زمانی که فرمانده انتظامی گچساران بودید با لباس نظامی هر روز عصر در قسمت مشخصی از مرکز شهر و در ورودی بازار می ایستادید و حتی عده ای آن قسمت را فلکه بعیت نام نهاده بودند و البته عده ای هم که مخالف بودند می گفتند ایشان هر روز عصر در شهر حکومت نظامی راه انداخته است، نظر خودتا در این خصوص چیست؟

آنچه به شهر آرامش ، آسایش ، رونق اقتصادی و به جوانان شادی می بخشید، همین حضور پرنگ بنده در بین مردم بود. هنوز وقتی مردم من را می ببنند از آن دوران یاد می کنند. یکی از افتخاراتم همان حضور مستمر بین مردم و جوانان دیارم بود.

از مولا علی علیه السلام یاد گرفته ام که مبادا بین مردم و مسئولین ، حجابی باشد که نتوانند به راحتی به آن مسئول دسترسی داشته باشند. لذا هر روز عصر بین مردم حاضر  و به صورت چهره به چهره با کسانی که گرفتاری و یا مشکلی داشتند و یا انتقاد و پیشنهادی داشتند دیدار می کردم و در حد توان انجام وظیفه و رفع مینمودم.

 با بسیاری از مردم در همین مکان دوست شدم و این دوستی همچنان ادامه دارد و همین ارتباط بی پرده و رودرو باعث شده تا این عزیزان جرء کسانی باشند که از من خواسته اند تا کاندیدا شوم.

ادامه دارد .....
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Germany
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
علی بازی خدایی بیت رو نابود مکو یه چار قرش پس انداز کرده بسا تشش زه . کرو خدایی بیت دوهزار رای نیاره دس وجونش سس کنیت رسانه های محترم رکن چهارم دموکراسی
نام:
ایمیل:
* نظر: