به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
خبردنا: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: درگیری لفظی بین چند نفر در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند منجر به قتل شد.

سرهنگ محمد حسن محمدی اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در جاده روستای زان شهر آبسرد ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان دماوند بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ محمدی افزود: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن بود که درگیری بین چند نفر رخ داده که در این درگیری جوان 38 ساله به علت اصابت گلوله فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام مراحل قانونی اقدامات فنی و پلیسی جهت کشف سرنخ و دستگیری عاملین این جنایت آغاز شد.

فرمانده انتظامی دماوند گفت: پس از بررسی های همه جانبه از محل شروع درگیری تا محل قتل و شهادت شاهد عینی درگیری و دلائل و قرائن موجود تردد یکدستگاه خودرو شاسی بلند با پلاک معلوم در صحنه حادثه محرز و شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از احراز هویت مالک خودرو اقدامات همه جانبه جهت دستگیری وی آغاز و پس از شناسایی محل اختفاء، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و خودرو مذکور با آثار خون بجای مانده از صحنه درگیری رویت و ضارب به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ محمد با بیان اینکه پلیس در برخورد با اینگونه جرائم بسیار مصمم و جدی است و با هر گونه اقدامات هنجارشکنانه با قاطعیت برخورد می کند، افزود: متهمان پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را درگیری بر سر اختلاف ملکی قبلی اعلام کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: