به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
مهرجو اظهار داشت: پروژه هایی که وی وعده به سرانجام رساندن آنها را داده بود به صورت نیمه کاره رها شده اند.
خبردنا: عضو شورای شهر قلعه رئیسی تاکید کرد که در صورت داشتن شرایط احراز صلاحیت و درخواست های مردمی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات می شوم.

زینب مهرجو در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با انتقاد از نگاه سنتی به زن در کهگیلویه بویراحمد گفت: تا زمانی که تغییر در نگرش ها نسبت به حقوق و توانمندی زنان را در این استان شاهد نباشیم، وضعیت اینگونه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سایر استان ها حضور و مشارکت زنان در عرصه های مختلف از سیاسی تا فرهنگی و اجتماعی مشهود است ، اظهار داشت: زنان استان دارای توانمندی و پتانسیل فراوانی هستند که باید با اعتماد به این توانمندی ها آنان را تشویق به حضور در عرصه های مختلف کرد.

این فعال حوزه زنان با اشاره به وضعیت نچندان مناسب زنان در چاروسا و قلعه رئیسی تصریح کرد: تاکنون در این منطقه زنان برای شورای شهر ثبت نام نکرده بودند ولی من بعنوان اولین زن با حضور در این عرصه سنت شکنی کرده و با آرای قابل توجهی به شورای شهر راه یافتم.

مهرجو با تشریح فعالیت های خود در شورای شهر گفت: از زمانی که عضو شورای شهر شدم در این مسئولیت کوتاهی نکرده و تعامل خوبی با مردم برقرار کرده و گام های موثری برای رفع مشکلات آنان  نیز برداشته ام .

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده کهگیلویه بزرگ پس از سه سال توانسته  شعارهای انتخاباتی خود را محقق کند یا خیر؟ گفت: در خصوص عملکرد آقای هاشمی نقد های زیادی وجود دارد.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه بارها برای پیگیری مشکلات شهر به نماینده کهگیلویه بزرگ مراجعه کردم ، افزود: متاسفانه با وجود ملاقات های فراوان با وی برای رفع این مشکلات تا کنون هیچ نتیجه ای نگرفته ام.

وی با بیان اینکه متاسفانه آقای هاشمی تماس های تلفنی ما را هم پاسخ نمی دهد ، گفت: نماینده مردم در مجلس برای حل مشکلات مردم کوتاهی می کند.

مهرجو اظهار داشت: پروژه هایی که وی وعده به سرانجام رساندن آنها را داده بود به صورت نیمه کاره رها شده اند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با تاکید بر اینکه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در پروژه گازرسانی به این مناطق  تلاش و پیگیرهای زیادی انجام داد ، گفت: در مجموع از عملکرد آقای هاشمی ناراضی ام و وی باید پاسخگوی وعده های انتخاباتی خود باشد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مال ملا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
ای بنازمت شیر زن، همانطور که شورا حمایت کردیم نمایندگی مجلس هم حمایت می کنیم
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
آفرین
چاروسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
آفرین بر شما خانم مهرجو نگران نباش ما دیگه این دور گول چک پولهای نصفه را نمی خوریم
نگرش +
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
مطمعن باش همان قلعه رئیسی که رای اوردی از سر و کله ات زیاد بود ...
نمابنده ای ثبت نام کردن جگر شیر می خواهد ، کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد مرد کهن
رضا
|
United States
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
جناب اقا یا خانم‌ نگرش ، از بیان دیدگاهت مشخصه چه سمت و سویی هست ، کار کردن برا منطقه نیاز به افراد دلسوز داد تا وقتی آدمایی مث شما با این نگرش و سطحی نگری نظر می‌دهند جای هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت ، شما بفرما عملکرد مثبت نماینده فعلی مجلس چه بوده؟
حالا ک یکی پیدا شده و شیرزنی برا دفاع از حق مردم صحبت کرده شما میاید توهین میکنید
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
آفرین بر کسانی که حقیقت را می گویند نماینده کهگیلویه ضعیف است و توانایی چانه زنی و راه اندازی هیچ کاری را ندارد و این کارهایی که در حال انجام است از همت حاج آقا بزرگواری شجاع و نترس است .
نام:
ایمیل:
* نظر: