به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
حضور وکیلی و فروزان در انتخابات بویراحمد و دنا :
انتخابات بهترین فرصت برای مشخص شدن عیار واقعی آنها است آنگاه که وکیلی در برخی مصاحبه هایش گفته : در همه ادوار انتخابات همواره مورد اقبال و پیشنهاد برای کاندیداتوری بوده ام و جناب فروزان هم تاکید کرده در سه دوره گذشته از من برای حضور درخواست شده و نپذیرفته بودم .
خبردنا - رضا عزیزی : فعالیت های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده اس و نامزدهای انتخابات جسته و گریخته در حال رایزنی های سیاسی ، فردی ، قومی و قبیله ای هستند .

کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه " بویراحمد و دنا " ، " گچساران و باشت " و " کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده " است که آقایان " زارعی ، تا جگردون و هاشمی " سکان دار نمایندگی آنها در خانه ملت هستند .

زارعی و تاج گردون دو دوره متوالی و هاشمی یک دوره مورد اقبال مردم استان برای جلوس بر صندلی سبز بهارستان شده اند که  انتخابات پیش رو یا حکم تمدید آنها خواهد شد یا اخراج !

تحلیل فعالیت های انتخاباتی در  حوزه های سه گانه استان نیازمند بررسی دقیق و در نظر گرفتن شاخص های مختلف است . بنابراین افرادی که قصد ورود به صحنه را دارند باید همه جوانب امر را بررسی و آنگاه تصمیم بگیرند .

در هر حوزه انتخابیه افرادی برای شرکت در رقابت ها مطرح شده اند که برخی واکنش های سیاسیون استان را بهمراه داشته اند .

در حوزه انتخابیه " بویراحمد و دنا " اصلاح طلبان قصد دارند تا از میان " وکیلی ، فروزان و بهرامی " یکی را با اجماع طیف های مختلف اصلاح طلبی انتخاب و به مردم معرفی نمایند .

ورود "وکیلی و فروزان "به انتخابات " بویراحمد و دنا " شاید بیشترین واکنش ها را  بهمراه داشته .

" محمد رحیم دهرابپور " چهره شاخص اصولگرایی استان در گفتگویی با سایت های محلی تاکید کرده که تهران نشین ها کاندیدای بویراحمد نشوند و البته مبشری فرماندار دولت احمدی نژاد در لیکک در واکنشی دهرابپور را مورد شماتت قرار داده و البته تهران نشین ها بهتر می توانند مشکلات را حل نمایند !

فارغ از هر دو دیدگاه مطرح شده نگارنده معتقد است که باید به حق انتخاب افراد برای کاندیداتوری و خود را در معرض قضاوت رای مردم قرار دادن  احترام گذاشت و از آن استقبال کرد .

آقایان وکیلی و فروزان هرکجای دنیا که زندگی می کنند حق دارند خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند و این جای تقدیر دارد .

هیچ جیزی بهتر از انتخابات این دو نفر را متوجه دیدگاه مردم بویراحمد و دنا نسبت به عملکردشان نخواهد کرد .  آنها در انتخابات متوجه خواهند شد که مردم برای حضورشان یا فرش قرمز پهن خواهند کرد یا فرش از زیر پایشان خواهند کشید ؟

انتخابات بهترین فرصت برای مشخص شدن عیار واقعی افراد است آنگاه که وکیلی در برخی مصاحبه هایش گفته : در همه ادوار انتخابات همواره مورد اقبال و پیشنهاد برای کاندیداتوری بوده ام  و جناب فروزان هم تاکید کرده در سه دوره گذشته از من برای حضور درخواست شده و نپذیرفته  بودم .

امیدواریم این بار هر دو عزیز با تمام توان در انتخابات بویراحمد و دنا حاضر شوند تا هم به درخواست های مکرر چند ساله پاسخ دهند و هم بخوبی جایگاه واقعی خود را میان همین مردم متوجه شوند و این جز با شمارش آراء مردم در انتخابات ممکن نیست.

به استقبال همه این عزیزان باید رفت تا یکبار برای همیشه وزن افراد مشخص شود . مرگ یکبار شیون هم یکبار .


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاحاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
از قدیم گفته اند این گوی و این هم میدان،ملیدر بویراحمد و دنا اقبال در شرایط موجود شانس دکتر بهرامی از همه بهتر است
نام:
ایمیل:
* نظر: