به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
وی افزود: تا این لحظه ممانعت به وجود آمده چرا که این نسل بایستی پخته تر به میدان بروند.
خبردنا: امام جمعه گچساران گفت: تا به امروز سعی کردم با تماس‌های محرمانه با مسوولان جلوی حضور و ورود جوانان را بگیرم اما از این پس هشدار می‌دهیم در صورتی که مسوولان اقدامی نکنند این جوانان به فرموده رهبری به صورت خودجوش عمل می‌کنند.

به گزارش "خبردنا" ، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد، تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته عنوان کرد: امروز روز غرور آفرین و افتخارآفرین سوم خرداد سالروز فتح سرافرازانه خرمشهر است.

حجازی اذعان کرد: سوم خرداد سالروز پیروزی اسلام بر کفر نه پیروزی ایران بر صدام است.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: امروز ایران در جهان مطرح و تنها کشوری که رسما و علنا در مقابل این ابله قلدر که می گوییم ما کشوری مستقل و مقتدر و برای مملکت خودمان تصمیم می‌گیریم خود ایران است.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع دانشجویان بیان کرد: رهبری در جواب به دانشجویی که تصمیم برجام را به رهبری نسبت داد در پاسخ فرمود، شما چشم و گوش دارید و همه چیز را مشاهده می‌کنید، نامه ای که درباره برجام نوشته شد و شرایطی که در آن ذکر شده و تصمیماتی که در آن نوشته شده را مشاهده کنید.

وی تصریح کرد: برادران دستگاه قضایی، نظامی،انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) به گونه ای عمل نمایند که جوانان وارد میدان عمل نشوند چرا که در آن صورت ممکن است ناامنی به وجود بیاید.

حجازی ادامه داد: جوانانی هستند در این شهرستان که منتظر مهیاسازی برای رفتن به سوریه هستند و این جوانان بیان می‌کنند که ما عاشق شهادت هستیم در این شهر از این گونه جوانان بسیار است.

وی گفت: در برخی موارد این جوانان خواستار ورود خود به مسائل مربوط به شهرستان شدند که این حقیر از حضور آنها ممانعت به عمل آوردم و سعی کردم با تماس با مسوولان مرتبط موضوع را مطرح نمایم.

حجازی تاکید کرد: تا به امروز سعی کردم با تماس های محرمانه با مسوولان جلوی حضور و ورود این جوانان را بگیرم اما از این پس هشدار می دهیم در صورتی که مسوولان اقدامی نکنند این جوانان به فرموده رهبری به صورت خودجوش  عمل می کنند.

وی افزود:  تا این لحظه ممانعت به وجود آمده چرا که این نسل بایستی پخته تر به میدان بروند.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: آقایان حواسشان جمع باشد چرا که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر فقاهت و شرح اسلام و مکتب تشیع است و حلال و حرام آن حساب و کتاب دارد.

حجازی ادامه داد:  از این به بعد وضع تغییر خواهد کرد مسوولان  تلاش کنند و اجازه دهند شهر آرام باشد اجازه دهند مردم با آرامش زندگی کنند زیرا اگر دوباره مسائل گذشته پیش آید این بحث‌ها پیش خواهد آمد و آن موقع ممکن است اسباب زحمت برای دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی به وجود  آید.

 این خطیب جمعه گچساران اظهار کرد:  فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تامین خواهشا در نامه‌های خود دقت داشته باشند و در مدیریت خود نسبت به مسوولان توجه داشته باشند و رسما بدانند که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه بنابراین تلاش کنیم و به وظایف خود عمل کنیم، گفت: ممکن است آن موقع موضوعی پیش بیاید چرا که نسل جوان از کسی اجازه نمی‌خواهد و خود وارد میدان عمل خواهند شد و آن موقع بحث‌هایی به وجود خواهد آمد که آن هم طبق دستور رهبری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: