به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
وی ادامه داد: این مرکز دارای ۳ پایگاه اورژانس جاده شامل چرام، تلخاب و سادات است.
خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی عازم چرام شد تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را بررسی کند.

به گزارش"خبردنا"، دکتر پرویز یزدانپناه به همراه معاون درمان، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت، معاون بهداشتی، مدیر نظارت و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از محل احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام بازدید و در نشستی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مشکلات و مسائل حوزه بهداشت و درمان چرام با تاکید بر اینکه پیگیری و تعیین تکلیف بیمارستان چرام به عنوان یکی از مطالبات مردم را جزو اولویت های کاری خود می دانم، افزود: امیدوارم در آینده‌ای نچندان دور شاهد آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان باشیم.

یزدانپناه خطاب به همکارانش گفت: ضروری است مشکلات سد راه اجرای این پروژه در کمترین زمان ممکن برطرف شود تا بیشتر از این مردم را منتظر نگذاریم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان چرام در زمینی به مساحت ۲ هکتار احداث می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه با کمک مسئولان و متولیان امر و همچنین پشتکار پیمانکار در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

دکتر غلام عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست با تشریح اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام افزود: مجوزهای لازم از جمله ۲۱۵ و موافقت اولیه صادر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در نشست بررسی مشکلات پروژه بیمارستان چرام با اشاره به اینکه این شهرستان ۳۵ هزار جمعیت دارد، اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان برای تعیین تکلیف بیمارستان چرام تدبیری کنند.

علی جعفری با اشاره به اینکه سالانه به بیش از ۱۰ هرار جمعیت عشایری در حوزه بهداشت و درمان خدمات رسانی می کنیم، افزود: ۵ مرکز جامع سلامت چرام، سرفاریاب، کره شهبازی، سواری و سادات در این شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پزشک در این شهرستان،  ادامه داد: این مرکز دارای ۳ پایگاه اورژانس جاده شامل چرام، تلخاب و سادات است.

جعفری بیان کرد: ضریب محرومیت چرام ۱.۵۶ بوده که به همین دلیل سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان نسبت به حد معقول اعتبارات این شهرستان کاهش می یابد و این موضوع به یک مشکل تبدیل شده زیرا محرویت این شهرستان بیش از ظریب در نظر گرفته شده توسط متولیان امر است.

وی میزان دسترسی به سامانه سیب و پوشش اینترنت در این شهرستان را بیش از ۸۶ درصد عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین خواسته مردم از مسئولان، احداث بیمارستان چرام است.

صمیمی دوست پیمانکار پروژه نیز وعده داد در صورت رفع مشکلات تا مبلغ 5 میلیارد تومان بدون تامین اعتبار کار کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
مگر دکتر سبز هنوز هم معاون هست ؟در زمان ایلامی که خبری ازش نبود ولی حالا خودش را نشان داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: