به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
فرض دیگر هم این است که جناب هاشمی سخنی بدون‌ مبنا و بقول معروف " یهویی" بیان کرده که می طلبد بسرعت از مردم چرام عذرخواهی نماید .
خبردنا-علی موسوی تلگرد: اخیرا نماینده کهگیلویه بزرگ در سخنانی عجیب گفته است که‌ " نصف مردم‌ چرام روزی انتخابات به گچساران می روند ، زانو می زنیم تا دیگران را حفظ کنیم "!!   

این سخنان را اگر فردی ناآشنا به منطقه و غیرسیاسی می گفت ارزشی نداشت اما گوینده این سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ است که از خوب یا بد روزگار در همین شهرستان چرام مورد ادعای ایشان رای اول را آنهم‌ در برابر موحد رقیب سنتی و دارای پایگاه اجتماعی بیست ساله در چرام کسب کرد ه است .

سخنان " عدل هاشمی " را علاوه بر اینکه حسادت به محبوبیت تاج گردون در چرام می دانیم که در مطلبی جداگانه به آن‌ خواهم پرداخت به نوعی زیر سوال بردن‌آرا خود وی در چرام می دانیم .

برای بررسی صحت ادعای " هاشمی " درباره اینکه " نصف مردم‌چرام به گچساران می روند تا رای دهند" دو حالت را می شود متصور بود :

۱- صحبت ایشان درست بوده و واقعا چنین اتفاقی رخ می دهد که برای مخدوش نمودن نتایج انتخابات گچساران و باشت اتفاقی نخواهد افتاد چرا که قانون انتخابات این آزادی را به مردم می دهد هر کجای کشور دوست دارند رای خود را به صندوق بیندازند بنابراین رای چرامی ها به تاج گردون قانونی و صحیح است اما اگر نصف مردم چرام به گچساران رفته اند و رای داده اند پس اینهمه آرا ماخوذه در چرام که اتفاقا اکثریت آن به سبد جناب هاشمی ریخته شده از کجا آمده ؟
اگر صحت فرمایش ایشان را مبنا قرار دهیم بنابراین شورای نگهبان باید به این موضوع مهم که سلامت انتخابات را زیر سوال می برد ورود کند .

۲- فرض دیگر هم این است که جناب هاشمی سخنی بدون‌ مبنا و بقول معروف " یهویی" بیان کرده که می طلبد بسرعت از مردم چرام عذرخواهی نماید .

آنچه مشخص است این است که مردم‌فهیم چرام این موضوع را فراموش نخواهند کرد و حتما نماینده کهگیلویه پاسخ شایسته ای از صندوق آرا در اسفند ماه دریافت خواهد کرد .
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
قسمها و قول و وعدها و آماده باشهای او را هم بررسی کند و ببینند به کجا رسیدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
عدل همی کارش یهویی ست
اگر خدا خواست امسال من تربه وش نیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
خبر دنا شما که در اون برهه انتخابات براساس رسالت رسانه ای حامی جناب هاشمی بودی و پوشش کامل خبری برای ایشون داشتی لطفا الان وقت پاسخگویی جناب هاشمی ست از شما خواهشمند است این مهم یعنی پیگیری پاسخ جناب نماینده در خصوص وعده های داده شده در دستور کار قرار دهید چون موسم انتخاب نزدیک است.
نام:
ایمیل:
* نظر: