به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۱۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
هدایتخواه:
وی افزود: انتخاب اعضای شورای اصولگرایان در استان و شهرستان برعهده شورای مرکزی در تهران بوده و تصمیم این شورا برای همه ما قبل احترام است.
خبردنا: کاندیدای احتمالی اردوگاه اصولگرایان و نماینده مجالس هفتم و هشتم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاگید کرد که نامزد انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه نمی شود.

به گزارش "خبردنا"،” ستار هدایتخواه ” در نشست هم اندیشی با جوانان در حسینیه امام علی(ع) یاسوج با تاکید بر نامزد نشدن خود در انتخابات پیش روی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اظهارداشت: قرار نبود که نامزد انتخابات مجلس باشم و مطمئن باشید کاندیدای این انتخابات نخواهم بود.

‌وی گفت: پایبند نتیجه خروجی شورای اصولگرایان بوده و هر گزینه ای را که این شورا برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا معرفی کند از وی حمایت خواهیم کرد.

سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب اعضای شورای اصولگرایان در استان و شهرستان برعهده شورای مرکزی در تهران بوده و تصمیم این شورا برای همه ما قبل احترام است.

در این نشست تعدادی از جوانان که خود را حامی ” دکتر مهدی روشنفکر ” دیگر کاندیدای اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می نامیدند معتقد بودند که کاندیدای آنها باید خروجی تصمیم گیری ها شورای اصولگرایان باشد.

آنان با بیان انتقادات شدید از برگزارکنندگان این نشست می گفتند دکتر روشنفکر خروجی تصمیم گیری های شورای اصولگرایان هم نباشد بعنوان کاندیدای مستقل نامزد انتخابات خواهد شد.

تنش در این نشست بحدی بالا گرفت که با وساطت سایر جوانان به این تنش ها خاتمه داده می شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: