به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
وی عنوان کرد: جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان رضایتمندی از عملکرد خود اظهار داشت: از عملکرد خود در 3 سال اخیر رضایت کامل ندارم.

به گزارش "خبردنا"، عدل هاشمی‌پور در نشست با خبرنگاران تنها راه پیشرفت شهرستان و توسعه آن را حمایت تمام و کمال نخبگان دانست و گفت: از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انتظار کمک در این زمینه را دارم.

وی افزود: تا به امروز از تمام فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کردم و اگر کسی از عملکرد خودش راضی باشد سقوط می‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 90 درصد از شعارهایم را درخصوص آغاز اقدامات زیربنایی انجام دادم و سعی کردم بیشتر به پروژه‌های قدیمی که فرسایشی شده بودند بپردازم و آنها را به سرانجام برسانم.

هاشمی‌پور با اشاره به آغاز فعالیت‌های خود به عنوان وکیل مردم در حوزه انتخابیه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در طول خدمتم در قرارگاه خاتم از اکثر شهرستان‌های کشور بازدید داشتم و در این شهرستان‌ها زیرساخت‌ها و اقدامات زیربنایی بیشتر مورد توجه بود برهمین اساس از ابتدای کار بر روی کارهای زیربنایی تمرکز کردم و معتقد هستم چنانچه زیربناها درست نشوند توسعه صورت نمی‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان آغاز فعالیت خود در حوزه راهسازی تصریح کرد: قبل از شروع نمایندگی‌ام، تعدادی پروژه راهسازی در حوزه انتخابیه شروع شده بودند و روند فرسایشی داشتند پس آنها را به‌عنوان نقشه راهم انتخاب کردم.

وی گفت: جاده پاتاوه_ دهدشت که مصوبه رهبری و یک پروژه ملی بود از سال 85 آغاز و اعتبار 110 میلیارد تومانی به آن تزریق شد اما روند احداث و تکمیل آن دچار وقفه شده بود، هم اکنون حدود 82 درصد آن تکمیل شده و تنها 18 درصد از احداث آن باقی مانده است.

هاشمی‌پور با اشاره به زمان بهره‌برداری جاده پاتاوه_دهدشت عنوان کرد: زمان اتمام پروژه‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فکر می‌کنم این پروژه در مسیر تکمیل شدن است، چنانچه ماهانه 2.5 درصد پیشرفت کاری داشته باشیم این پروژه در نهایت تا 7 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.

هاشمی‌پور با اشاره به احداث جاده تشان به لنده گفت: طول این جاده 34 کیلومتر است که آن را در ردیف پروژه‌های ملی قرار داریم و به امید پروردگار عملیات کلنگ‌زنی آن با حضور وزیر انجام و ضمن رفع دغدغه‌های مردم تحول بزرگی در حوزه راه‌های شهرستان لنده می‌شود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که جاده‌های ارتباطی شهرستان ساماندهی نشود توسعه کهگیلویه حاصل نمی‌شود.

هاشمی‌پور با اشاره به جاده دیشموک به چاروسا و دم‌عباس به زیرنا تصریح کرد: روند تکمیل این جاده درحال انجام است و با احداث این جاده اهالی منطقه دیشموک می‌توانند با سهولت بیشتری به مرکز استان رفت‌و‌آمد کنند.

وی گفت: جاده بهمئی به ابولفارس که بالغ بر 200 میلیارد ریال برای آن هزینه شده اکنون به بهره‌برداری رسیده است و منتظر هستیم تا باحضور وزیرنفت این جاده افتتاح شود.

هاشمی‌پور درخصوص توسعه راه‌های روستایی بیان کرد: تعداد 32 روستا در این 3 سال به‌طور کامل آسفالت شده و تعداد 16 روستای دیگر باقی مانده و البته بیشتر این روستاها در حوزه بخش چاروسا بوده است.

وی با اشاره به احداث باند اضطراری فرودگاه در شهر‌دهدشت عنوان کرد: این باند سومین باند اضطراری در کل کشور است که در دهدشت احداث می‌شود، تاکنون 3 نقطه برای آن مشخص شده و کارهای مطالعاتی آن درحال انجام است و میزان 40 میلیارد ریال برای احداث و تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

هاشمی‌پور ادامه داد: احداث باند اضطراری برای شهر دهدشت واقعأ ضروری و لازم است که با تکمیل آن با خیال راحت‌تری می‌توانیم مسئولان کشوری را برای بازدیدهای متفاوت به این شهرستان بیاوریم، عملیات احداث این پروژه ظرف دوهفته آینده آغاز می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره اقدامات انجام شده دربحث زیرساخت‌های کشاورزی ادامه داد: در اولین گام خود میزان 349 میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون تخصیص گرفتیم که از این میزان حدود 5 میلیون مترمکعب برای شهرستان لنده، حدود 50 میلیون مترمکعب برای صنعت و حدود 120 میلیون مترمکعب برای سد زیرنا تخصیص داده شد.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به دهدشت غربی گفت: روند تکمیل این پروژه بیش از 10 سال طول کشیده که با دستور وزیر نفت روند ادامه این پروژه آغاز شده و امیدوارم که پیشرفت آن خوب باشد.

هاشمی‌پور درخصوص آبرسانی از سدکوثر برای شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام عنوان کرد: کهگیلویه بزرگ باید آب پایدار داشته باشد و از سدکوثر نیز استفاده کند، در سال 96 این پروژه را در مجلس ردیف‌دار کردیم و قرارگاه خاتم‌الانبیا با قراردادی به مبلغ 176 میلیارد تومان عملیات احداث و تکمیل این طرح را برعهده گرفته است.

وی افزود: حدود 12 کیلومتر تاکنون در این پروژه لوله‌گذاری شده است و در تکمیل آن اولویت اول ما آبرسانی به دو شهر دهدشت و سوق است که در طول مسیر روستاها نیز آبرسانی می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تقویت برق شهرستان عملیات احداث نیروگاه 750 مگاواتی برق پادوک را با هزینه‌ای 50 میلیارد ریالی آغاز کردیم که تاکنون حدود 50 درصد از کار انجام شده است و باتکمیل این پروژه تعداد 300 نفر به‌صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.

وی با اشاره به احداث ورزشگاه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: اعتقاد دارم که مردم منطقه چاروسا به‌جز خدا کسی را ندارند، عملیات احداث ورزشگاه این شهر چندسال است که به‌حال خود رها شده و در این خصوص از مدیرکل ورزش و جوانان استان گلایه‌مندم.

هاشمی‌پور با اشاره به خروج بوکسیت از سرفاریاب عنوان کرد: بوکسیت خام از معدن بوکسیت سرفاریاب بدون از ارزش افزوده درحال خارج شدن است و در این زمینه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان می‌خواهم به این موضوع ورود کند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: از تمامی نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی استدعا دارم در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه کهگیلویه بزرگ به من کمک کنند و مرا تنها نگذارند.
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
دروغ .همش طبل تو خالی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
سردار عزیز حنات دیگه رنگی نداره، با دیوار کشیدن دور یک زمین پتروشیمی، فسفات، نیروگاوه و ...راه اندازی نشده و نمی شود. سردار عزیز اینکاره نیستی برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
سردار مردعمل هس و هرچی گفته عمل کرده ..
اتفاقا تمام کارهایی که دیشب گفتن همش در حال اجرا هستن ..
احمدی دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
سلام آقای علیبازی مردم رسانه شما راقبول دارند احساس میشود تیتر ها و خبرهاتون علیه نماینده هست درحالی که باید نماینده رو تا ماه آخر نصدیشون حمایت کرد تا کاره هایی که در حال اجراست و شروع شده پیش بروند نه بلای جانش شوی با برخی سیاسیونی که مردم براشون معنایی نداره ماه آخر نقدش کن اصلا مخالفش باش ولی حالا فکر کنم در پی تخریبی شما انسان محجوبی هستی بدون تعارف بنده و خیلی های دیگر فقط سایت خبر دنا رو دربین سایتها قبول داریم .لطف کنید روی پر وخالی لیوان را در مورد نماینده باهم ببینید .
متشکرم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
ایشان چیزی جز گپ گپو ندارد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
سوال به نظر شما بیشترین نفع کارهای الکی و نیمه تمام به نفع چه کسی بوده است؟؟؟!!!
حمید از بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
خداوکیلی بدون از هرگونه گرایش سیاسی می گویم از این آدم جز دروغ وکلک تاکنون چیزی ندیدیم ما مردم بهمئی پشیمانیم که به این آدم رای دادیم. پشیمانیم واقعا....
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
بزرگترین اشتباه زندگیم رای دادن به آقای هاشمی پور بود چون واقعا ضعیف است و هیچ توانایی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: