به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
خبردنا : یک عضو مجمع مرکزی اصولگرایان " بویراحمد و دنا "  هرگونه تصمیم  گیری درباره انتخاب گزینه نهایی این تفکر سیاسی را کذب محض دانست و گفت : گزینه نهایی اصولگرایان " بویراحمد و دنا " همچنان مشخص نیست .

وی که تاکید داشت نامش فاش نشود در گفت و‌شنود اختصاصی با " خبردنا " با بیان این مطلب گفت : برخلاف برخی اخبار منتشر شده که آقای " فرخیانی" را بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان " بویراحمد و دنا " مطرح کرده اند هنوز گزینه نهایی مشخص نیست و البته که جلسات بصورت روزانه و فشرده ادامه دارد.

این عضو ارشد اصولگرایان " بویراحمد و‌دنا " در پاسخ به این‌ سوال که آیا رای گیری داخلی  درباره گزینه های اصولگرایان انجام  نشده ؟ تصریح کرد‌:  هیچگونه رای گیری داخلی انجام نشده و تاکید می کنم هنوز گزینه نهایی مشخص نیست .

وی آقایان " هدایتخواه ، فرخیانی، خلقی پور ، امیدی پور  و  دهرابپور " را گزینه های اصولگرایان " بویراحمد و دنا " عنوان کرد که‌ در حال بررسی وضعیت آنها از سوی شورای مرکزی این گروه سیاسی است و در پاسخ به " خبردنا " که آیا آقای " روشنفکر " از گزینه های شما نیست ؟ گفت : با مذاکراتی که با ایشان انجام شد او شرایط اصولگرایان‌را نپذیرفت و از کاندیداهای مورد حمایت جبهه اصولگرایی استان خارج شده است .

وی درباره احتمال حضور دکتر " هدایتخواه" در انتخابات با توجه به اینکه اعلام کرده اند کاندیدا نخواهند شد ، گفت : دکتر هدایتخواه تابع خرد جمعی دوستان اصولگرا است و البته مهم ترین علت تردید وی به حضور یا عدم حضور آقای  روشنفکر برمی گردد که دکتر هدایتخواه تاکید بر وحدت همه دوستان اصولگرا دارد .

عضو شورای مرکزی جبهه اصولگرایی استان با تشریح روند انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان‌ " بویراحمد و دنا " افزود : تلاش می کنیم در روزهای آینده این گزینه را نهایی و‌ معرفی نماییم .

وی در پاسخ به این سوال که اگر گزینه شما فردی بجز دکتر هدایتخواه باشد و در ماههای آینده به هر دلیلی وحدت مورد نظر  ایشان با حضور همه کاندیداهای اصولگرا از جمله آقای روشنفکر تحقق یابد آیا احتمال تغییر کاندیدای شما و حضور دکتر هدایتخواه است یا خیر؟ تصریح کرد: اگر چنین شرایطی ایجاد شود حتما دوستان ما چون‌ مصالح عموم‌ را بر مصالح افراد ترجیح می دهند حتما تغییرکاندیدا انجام خواهد شد و آقای دکتر هدایتخواه هم  که همیشه به تصمیم دوستان احترام گذاشته اند هم احترام گذاشته و وارد انتخابات خواهند شد .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
United Kingdom
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
بازی کودکانه اصورگرایان!!
فکر نکنم این مدل سیاست بازی جواب مثبتی برای اهل خرد!! اصولگرا داشته باشه و به نظر منی که توجهی به انتخابات پیش رو ندارم خللی در برنامه های آقای روشنفکر نخواهد داشت،ایشان از اول سبک حضورش مجزا از سیاست های حزب انتصابی به ایشان بوده و نهایتا این شیوه بازی با ایشان جواب که نخواهد هیچ بلکه تصمیمات درون حزبی حزب ذکر شده در آینده جنجالی تر خواهد شد '''
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
به نام خدا
در اين مدل تصميم گيري جايگاه مردم دقيقا كجاست؟
اين روحيه قيم مآبي آقايان تا كجا ادامه خواهد يافت؟
آقايان چرا متوجه واقعيتي بزرگ به نام تغيير جامعه نيستند?
اصولگرايان ثابت كرده اند افتراق تنها چيزي است كه در آن اشتراك دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
کاندیدا یا حاج محمدرحیم دهراب پور یا دکتر کیان دهراب پور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
اول هدایتخواه در صورت نیامدن ایشان روشنفکر
نام:
ایمیل:
* نظر: