به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

خبردنا: یکی از کاندیداهای احتمالی شهرستانهای گچساران و باشت برای انتخابات پیش روی مجلس با انتشار بیانیه ای از سایر کاندیداهای همفکر خود درخواست کرد برای این انتخابات به وحدت برسند.

به گزارش"خبردنا" ، سرهنگ سیدقدرت‌الله بیعت‌اصل در این بیانیه‌ با تاکید به لزوم وحدت میان کاندیداهای اصولگرا در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نوشته است:

به نام خدا

برادران بزرگوار جناب آقایان

حاج علیمراد جعفری
حاج سید قدرت الله حسینی بحرینی
حاج سید یعقوب زراعت کیش
حاج اردلان زینل زاده

سلام علیکم

احتراماً ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر به شما عزیزان ، همانگونه که مستحضرید جریان اصولگرایی، جریانی ریشه دار و حماسه ساز بوده و همواره در طول تاریخ نقش تعیین کننده ای در مسائل مختلف کشور ایفا کرده است.

جریان اصیل و ریشه دار اصولگرایی در سالهای اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن رهبر و لیدری وحدت محور نتوانسته است وضعیت این جریان را سر و سامان بخشند که این جای تاسف داشته و باید فکری اساسی برای آن کرد .

آنگونه که شواهد نشان می دهد وحدت در بین کاندیدای شهرستان گچساران وجود نداشته و هرچه به جلو می رویم شکل گیری این وحدت سخت تر می شود.

اکثر هواداران کاندیدا های اصولگریان گچساران و باشت (به غیر از تعداد اندکی که افراطی بوده و دغدغه وحدت ندارند) بر وحدت تاکید داشته و از این نابسامانی گله مند و ناراحت هستند.

چنانچه شرایط فعلی ادامه دار باشد خیلی از حامیان کاندیدا ها سکوت خواهند کرد و یا شاید در جبهه مقابل قرار گیرند. به عقیده بنده ضرورت دارد در شرایط حساس کنونی منیتها را کنار گذاشته و صادقانه و شفاف در راستای وحدت گام برداریم و بیش از این مورد انتقاد هم فکریان قرار نگیریم . گرچه در این راستا با همه آقایان بجز یک نفر تلفنی صحبت کرده ام ولی برای شفاف سازی موضوع لازم دانستم این موضوع رسانه ای شود تا همه ما در عمل مورد قضاوت مردم قرار گیریم.

بی پرده به شما عزیزان از طریق این نامه سرگشاده اعلام می نمایم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ٩٨ همانند یک چشم به هم زدن فرا خواهد رسید و اگر چاره ای برای وحدت و اتحاد اندیشیده نشود راه همه ما به ترکستان است .

چند پیشنهاد برای سروران ارجمند که هرکدام دارای سبقه ای درخشان بوده و دل در گرو موفقیت جریان اصولگرایی دارند داشته که به شرح ذیل می باشد.

١- پیشنهاد میگردد همه کاندیدا های جریان اصولگرایی در فضایی بدون حضور هیج شخص و فرد دیگری گرد هم آییم و با گفت و گو بر روی یک فرد به توافق رسیده و همه با تمام توان برای موفقیت آن کاندیدا تلاش نماییم.

٢- چنانچه پیشنهاد اول سخت است و دوستان ادعا دارند که بدون مشاوران خود نمیتوانند تصمیم بگیرند پیشنهاد دوم این است که هر کاندید بیست نفر از مشاوران خود را معرفی نمایند تا این ١٠٠ نفر با بحث و گفتگو و رای دادن یک نفر را انتخاب نمایند و‌مجدداً تاکید می گردد خروجی هر شخص عزیزی بود ملزم به حمایت تمام قد از آن عزیز خواهیم بود.

۳- چنانچه هیچ کدام از این موارد منتج به نتیجه نشود ضمن احترام به همه عزیزان به خاطر وحدت ولبیک به خواست هواداران محبوب اما مظلوم و منتقد، دوستان پا بر نفس خود بگذاریم و ضمن ریش سفیدی در جریان اصولگرایی گزینه ای جدید ترجیحاً از بین آقایان حاج حشمت الله احمد زاده ، حاج سید محمود موسوی، حاج عبدالکریم قاضی فر، حاج یوسف باقری، سردار صابری، حاج رمضانی، حاج حمید بخشایی ، حاج مهدی خورشیدی، حجت الاسلام حاج صادق مهرابی ، حاج محمد باقر شریفی و یا هر شخص شاخص و برجسته این جریان به عنوان کاندید واحد معرفی و همه گان پشتیبانی و همراهی نمایند.

برادران عزیز صراحتا‌ً اعلام می دارم چنانچه دنبال وحدت هستید از خود بزرگ بینی دوری جسته و شفاف جواب این نامه بنده را بدهید تا اولا هرچه سریع تر بتوانیم با وحدت رویه حرکت کرده و به نتیجه دلخواه برسیم و دوماً برای مردم مشخص گردد که چه کسی دنبال وحدت است و چه کسی دنبال منافع شخصی.

در پایان از بقیه عزیزان اصولگرایی از جمله برادران عزیزم جناب آقایان حاج احمد خورشیدی، حاج علی فولادی وندا و مهندس غلامرضا پاکدل که این نامه خطاب به این عزیزان نوشته نشده پوزش طلبیده زیرا این بزرگان اصولگرایی تاکنون به صورت شفاف برای ورود به عرصه انتخابات اعلام حضور ننموده اند. در صورت عدم موافقت و عدم نتیجه بی شک آتش به اختیار هر کس مسیرش را انتخاب و دودش به چشم همه خواهد رفت.

با احترام
حاج سید قدرت الله بیعت اصل
نام:
ایمیل:
* نظر: