به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
خبردنا: هفت نفر از یک خانواده شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل واژگونی ماشین و پرت شدن به دره ای در محور سادات متاسفانه جان خود را از دست دادند.

جلال پورانفرد رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به "خبردنا" گفت: خانواده هفت نفره محمدرحیم بابایی بهمراه فرزندان و ۲ نوه خود، دقایقی پیش بدلیل واژگونی و سقوط یکدستگاه وسیله نقلیه پژو پارس در محور سادات _ چرام متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ۲ نفر دیگر بغیر از کشته شدگان این سانحه نیز دچار مصدومیت شدید بوده که به بیمارستان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه انتقال داده شده اند.

در زمان ارسال خبر کار انتقال اجساد از پرتگاه که این وسیله نقلیه از آن پرت شده توسط مردم محلی در حال انجام است.

محور سادات _چرام دارای پیچ های بسیار خطرناک بوده که بیش از پنج سال است کار تغییر پیچ ها و حذف نقاط حادثه خیر آن به حال خود رها شده است.

شهرستان چرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
جناب آقای بزرگواری عزیز در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشید که این جاده را به خاطر تعصب قومیت افتتاح نمودید و به مردم گفتید که این جاده بیلان کاری من است!!! و مسئولین هم بخصوص عبور از سرفاریاب به یاسوج از این جاده را ممنوع کنند و اداره راه این مسیر را مسدود کند و اعلام کند که چنین جاده ای وجود خارجی ندارد و مردمی که می خواهند امام زاده علی را زیارت کنند فقط از مسیر یاسوج استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: