به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
وی افزود: در کنار این اوضاع خراب تا به حال ۴۰ میلیارد خارج از اعتبارات استانی و ملی برای شهرستان بهمئی از آقای زنگنه پول گرفتم.
نقدامروز: عدل هاشمی پور نماینده ی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی  میهمان مردم اهالی گچ بلند از توابع شهرستان بهمئی بود.

به گزارش"خبردنا" ، در این دیدار مردم و مسئولین این منطقه از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به خود و روستا را با نماینده ی خود در میان گذاشتند.

عدل هاشمی پور در این دیدار و در جمع مردم این منطقه گفت: در حوزه انتخابی من درصد کمی هستند که به فکر کارهای عام المنفعه و اساسی هستند و این برای ما یک فرهنگ شده است که دنبال کارهای اساسی و پایه ای نباشیم و فقط سطحی فکر کنیم، اما اعتقاد من این است تا زیرساخت‌ها درست نشود توسعه یافتگی معنا ندارد.

وی افزود : اینکه شما خیال بکنید این دولت یا هر دولت دیگری با اقتصادی که به آن وابسته است بتواند مشکلات جوانان و بیکاری را حل کند امکانش وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: بیکاری در سراسر کشور یک درد بی درمان است، ۴۰ هزار بیکار در حوزه انتخابیه من وجود دارد که بالای ۱۰۰۰ نفر از آنها را در جاهای مختلف مشغول کردم و به دنبال این هستم که این جمعیت بیکار را کاهش دهم.

عدل هاشمی پور در خطابی به   مسئولین و نخبگان شهرستان بهمئی گفت:اگر می‌خواهید این شهرستان واقعاً رنگ و بوی شهرستانی به خود بگیرد خواهش میکنم بیایید توجهی به زیرساختها بکنید،اگر هاشمی هم نباشد، فشار بیاورید روی زیرساخت‌ها، فشار بیاورید از بن‌بست خارج شوید، اگر در این مدت ۴۰ سال گذشته هر سال یک پروژه برای زیرساخت ها از قِبَل این چاه های نفت تعریف میکردند ۴۰ پروژه می‌شد و این فرصت‌ها را از دست دادیم و فرصت‌سوزی کردیم.

وی ادامه داد: پروژه ای که الان با ۱۰ میلیارد تومان تمام می‌شود آن موقع با ۵۰۰ میلیون تمام می شد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در ادامه در بحث پروژه ی آب از سد کوثر گفت: کل لوله مورد نیاز این پروژه ۵۴ کیلومتر است، ۱۴ کیلومتر لوله گذاری شده، ۶ کیلومتر لوله پای کار است، ۱۰ کیلومتر در اصفهان در حال آماده ساخت است و ۲۴ کیلومتر آن را در جلسه‌ای که با وزیر نیرو داشتیم قول داد که آن را هم تامین بودجه داشته باشیم و آن را انجام دهیم.

وی در بحث ایستگاه برق شهرستان بهمئی هم اظهار داشت: در این جلسه ای که با وزیر نیرو داشتیم دستور دادند که از برج ۴ نیروگاه ادامه پیدا کند.

نماینده مردم در خانه ملت در بحث کارخانه لوله سازی گفت: تسهیلات ارزی آن تهیه شده است و یکی از دلایلی که سرمایه گذار در این کار تأخیر داشته، بروکراسی های اداری در استان در بین منابع طبیعی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و معاون اقتصادی استاندار برای دادن پروانه به این سرمایه گذار است، در حالیکه در گرجستان ۷۲ ساعت زمان برای دادن پروانه به سرمایه‌گذار زمان می‌برد.

هاشمی پور در این مورد افزود: پدر همه را درآوردند و یک سال است که پروانه به این سرمایه گذار ندادند.

نماینده شهرستان های چهارگانه خطاب به فرماندار شهرستان بهمئی گفت: آقای فرماندار بلند شو برو استان، مانده ای در لیکک چه کار کنی؟؟!! به خدا فرماندار هستی و هیچکس هم جا و صندلی تو را نمی‌گیرد، من این را تضمین می کنم، یک هفته برو استان و بگو گره کار کجاست تا من آن را حل کنم.

وی ادامه داد: من چگونه میتوانم جای فرماندار، بخشدار، شهردار و ... کار کنم، جالب اینجاست که هر جایی هم کار می کنم حاضر نیستند اسم مرا هم در کنار خود بیاورند.

هاشمی پور یادآور شد: یک میلیارد و نیم برای شهرداری لیکک گرفتم ولی یک جا حاضر نشدند اسمم را در کنار خود بیاورند.

هاشمی پور در بحث جاده ورودی شهر لیکک بیان داشت: امروز وقتی آسفالت جدید ورودی را دیدم اشک شوق ریختم و به مدیرکل زنگ زدم که خط‌کشی و گاردریل های آن را هم انجام دهند و برای بحث روشنایی از سه راهی تشان تا لیکک هم از وی قول گرفتم.

وی افزود: در کنار این اوضاع خراب تا به حال ۴۰ میلیارد خارج از اعتبارات استانی و ملی برای شهرستان بهمئی از آقای زنگنه پول گرفتم.

هاشمی پور در خصوص بیمارستان شهر لیکک گفت: ۹ میلیارد اعتبار برای بیمارستان گرفتم و تا الان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با افتتاح این ۱۵۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد و تاکید داشتم که تا پایان شهریورماه باید تحویل داده شود و الان هم به فکر تجهیزات پزشکی آن هستم.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
سردا هیچ فایده ی نداره
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
چرا جوانان ما سر در گریبان باشند و بیکار نشسته باشند این جمله جنابعالی است در شپ و شور انتخابات پس چه شد آنهمه هیاهو ؟ همه متوجه شدند که هیچ کاری از شما ساخته نیست.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
جناب هاشمی وظیفه نماینده قانونگزاریست /با این تفاسیر مگر دولت مرده که تو اعتبار میاری اینها را از کی میگیری مگر نه اینست که از دولت میگیری چرا شما نمیگین لطف یا وظیفه دولت تدبیر هست که این اعتبارات را به ما داده است همانطور که توقع دارید فرماندار خدمات شما را بگه
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
درود بیکران سردار هاشمی عزیز مردسبز پوشی که آمده و نجاتبخش خواهد بود تشکر میکنم از این همه کار عام المنفعه خدا قوت مرد بزرگ و پاسدار انقلاب و رهبری
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
اینها همه از خدمات نظام جمهوری اسلامی است و از خدمات دولت تدبیر و امید است شما به قول خودت از زنگه گرفتی مگر از خارج گرفتی زنگنه وزیر نفت دولت است مگر این را هم نمی دانی ؟ تازه کمترین اعتبار را کهگیلویه بزرگ گرفت به نظر خودت دکتر تاجگردون از شما کمتر گرفت ؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
سردار هاشمی مرد عمل و دنبال توسعه ی حوزه انتخابیه اش هس بس کنید با حرفهای بی ربط چرا در گذشته این پول از وزارت نفت نمی یومد مگه موحد نبود و همین زنگنه
نام:
ایمیل:
* نظر: