به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
وی در دولت های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام در خدمت مردم بوده است.
خبردنا: در چند روز گذشته اخبار متفاوتی از استعفاء دادن و یا ندادن استاندار دوم دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد در فضاهای مجازی خوانده و شنیده می شود.

به گزارش "خبردنا"، شنیده های اولیه حکایت از استعفای ” دکتر علی محمد احمدی ” استاندار کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف کاندیداتوری وی در انتخابات حوزه انتخابیه دهلران در استان ایلام خبر می دهد.

” دکتر یدالله  رحمانی ” معاون سابق اقتصادی استاندار فارس بعنوان جدی ترین گزینه جایگزین ” دکتر احمدی ” در فضاهای رسانه ای معرفی که وی در گفت و گویی کوتاه با ” خبردنا ” این اخبار را رد و تاکید کرد که برای هیچ مسئولیتی در ایران با وی از سوی دولت صحبتی نشده است.

آخرین اخباری که به شورای سردبیری ” خبردنا " رسیده، حکایت از استعفای قطعی ” دکتر علی محمد احمدی ” استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت استانداری می دهد اما آنچه گفته شده این استعفاء برای کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سابق این استاد دانشگاه نیست.

اخبار دریافتی حکایت از این دارد که استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد قصد دارد به وزارت نفت برود و باوجود اصرارهای فراوان سیاسیون استان ایلام، وی تاکید کرده است که در تهران می ماند و کاندیدای انتخابات نمی شود اگرچه اصرارها همچنان ادامه دارد.

جایگزین جدی ” دکتر احمدی ” یک همشهری ایشان به نام ” دکتر حسین کلانتری ” معاون سابق سیاسی استاندار ایلام و مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت کشور است.

” دکتر کلانتری ” در روز ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت کشور شده است.

وی متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان دره شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران می باشد که قریب به ۲۰ سال در کسوت فرماندار شهرستانهای مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره شهر مدیریت نموده و از نیروهایی محسوب می شود که در جوانی و در سن ۲۲ سالگی به تجربه اندوزی در امر مدیریت پرداخته است.

” دکتر حسین کلانتری” علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار و… در دانشگاه و مؤسسات آموزشی می باشد و جزء اولین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره شهر است.

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام می باشد.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت های سیاسی ایشان در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب میگردد.

وی در دولت های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام در خدمت مردم بوده است.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکترحسن روحانی» را در استان بر عهده داشته است.

آنچه در این خبر گفته شد آخرین اخباری است که از منابع مختلف برای اطلاع رسانی دریافت و البته همچنان باید منتظر روزهای آینده و شکسته شدن ” سکوت ” استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اطرافیانی که بنظر می رسد خیلی اطلاعی از تصمیم گیری های ایشان در این ارتباط ندارند باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: