به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۲۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
وی افزود: با این شیوه هم دانشگاهیان می‌توانند کاندیداها را به چالش بکشانند و هم می‌توانند کاندیدای موردنظر خود را براساس برنامه ها انتخاب کنند.

خبردنا: رئیس دانشگاه یاسوج گفت:‌ در جریان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی این دانشگاه ستاد انتخاباتی یک جریان و یا یک نامزد خاص نخواهد شد.

 احمد عریان، به "خبردنا" گفت: اقشار دانشگاهی مرجع مردم بوده و هر خانواده‌ای امروزه یک دانشجو دارد و این حضور دانشجو در هرخانواده و فامیل بدون شک نقش موثری در انتخابات دارد. بنابراین عملا دانشگاه در متن جامعه و انتخابات است ولی ما مایل نیستیم که دانشجو و دانشگاهمان ستاد انتخاباتی فردی یا محل تبلیغ شخص بخصوصی باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به همین دلیل اجازه نمی دهیم کاندیداها در دانشگاه تبلیغاتی داشته باشند و یا احدی از دانشگاهیان ما در دانشگاه برای این کاندیداها تبلیغات بکنند، تاکیدکرد: اگر کسی از دانشگاهیان ما می‌خواهد برای کاندیداهای انتخاباتی تبلیغ کند از وی می خواهیم از مسئولیت خود استعفاء بدهد و به فضای بیرون از دانشگاه برود و هرکاری دوست دارد بکند.

عریان گفت: اگر کاندیداها قصد تبلیغ در دانشگاه دارند هم پیشنهاد می کنیم همه آنها با همدیگر در یک جلسه به صورت میزگرد به دانشگاه بیایند و ما از دانشجویان،اساتید و کارکنان دعوت می‌کنیم در این جلسات حضور داشته تا این کاندیداها بتوانند بخوبی  برنامه های خود را  بین دانشگاهیان تبلیغ کنند.

وی افزود: با این شیوه هم دانشگاهیان می‌توانند کاندیداها را به چالش بکشانند و هم می‌توانند کاندیدای موردنظر خود را براساس برنامه ها انتخاب کنند.

عریان در پاسخ به این سئوال که آیا دانشگاه یاسوج آمادگی برگزاری نشست های مناظره ای را دارد؟‌ هم ادامه داد: بله، ما مناظره را برای دو و سه کاندیدا هم برگزار نمی کنیم و معتقدیم تمام کاندیداها حداقل 80 تا 90 درصد آنها بایستی به دانشگاه بیایند و مطمئن باشید برای یک گروه  و جناح خاص نشست برگزار نمی کنیم.

رئیس دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سئوال که اگر مدیری از این دانشگاه از کاندیدایی خاص حمایت کند و تبلغات خاصی در دانشگاه راه بیندازید، دانشگاه چه برخوردی با وی خواهد کرد؟ هم اظهارداشت: اگر مدیری می خواهد در مسائل انتخاباتی به معنای حمایت از کاندیداهای خاص ورود بکند باید استعفاء دهد و هرکاری دلش می خواهد برود در بیرون از دانشگاه انجام دهد اما مدیر دانشگاه در محیط دانشگاهی اجازه ورود به مسائل انتخاباتی را ندارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
دکتر عزیز اگر صحبت هات شما گویا برصدق و راستگویی باشد خوب است ولی بدانید دانشجویان غیر بومی مورد سو استفاده از طریق مسئولین دانشجویی و خوابگاهای دانشجویی اونم با صرف شام کارت شارژو غیره تطمیع میکنند که این نوعی توهین به شعور دانشجویی است اگر شما جلوگیری نکنید مطمئن باش جامعه انقلابی این شهر این دوره مثل قبل نیست با تمام وجود از بی قانونی در هر محفلی جلوگیری خواهند کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: