به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
خبردنا: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم یادبود خانواده بابایی با این خانواده داغدار ابراز همدردی کرد.

به گزارش"خبردنا" ،  عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل یکی از بستگان خانواده بابایی فوت دسته جمعی  9 نفر از اعضای این خانواده را در تصادف رانندگی تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

وی در سخنانی کوتاه با تاکید بر اینکه خود را شریک غم این خانواده می دانم، گفت: گویی این حادثه برای خانواده خودم اتفاق افتاده است اما در مقابل مشیت الهی باید همه ماها سر تعظیم فرود آوریم .

هاشمی پور  با بیان اینکه زبان قاصر از بیان این حادثه دردناک است ،از مردم خونگرم چرام که همیشه ایام در اینگونه حوادث و مصیبت ها یاری رسان خانواده داغدار هستند تقدیر و تشکرد کرد.

نائب رئیس کمسیون انرژی مجلس گفت : من این موضوع را در صحن علنی مجلس پیگیری خواهم کرد و از وزیر راه درخواست خواهم نمود که هر چه سریعتر نسبت به تعریض و ایمن نمودن این جاده اقدام عاجلی انجام دهد.

هاشمی پور تصریح کرد: همچنین از مدیرکل راه خواهم خواست این مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهد تا خانواده های دیگری گرفتار چنین مصیبت هایی نشوند.

وی در خصوص نداشتن گاردریل در این جاده اظهار داشت : اعتبار لازم و پیمانکار مربوطه برای انجام این کار مشخص شده و هر هفته قسمتهایی از مسیر بازسازی می شود اما باید سرعت بیشتری به کارها داده شود تا خدای ناکرده شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
جناب آقای هاشمی جاده دهدشت -پاتاوه جاده اصلی است و در اولویت است جاده سی سخت باید در اولویت باشد جاده بهمئی باید در اولویت باشد جاده دیشموک باید در اولویت باشد وگرنه جاده امام زاده علی یک جاده فرعی و روستایی است و مردم چرام باید از طریق دهدشت -پاتاوه و باشت - یاسوج مسافرت کنند بقیه شهرستان ها فقط یک جاده مواصلاتی دارند اما شهرستان چرام سه جاده مواصلاتی (گچساران-دهدشت -باشت ) را دارد بنابراین به جاده نیاز ندارند و بت شو گیر ایکنه!
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
خاطر مردم محروم کهگیلویه بزرگ جمع باشد تا این نمایندگان ضعیف را داریم هیچ جاده ای حتی به فاصله کمتر از بیست کیلومتر درست نمی شود گچساران در کنار ماست نگاه کنید چه خبره اکثریت جادهایش دو بانده است ولی جاده خون سوق چه شد جاده دهدشت چرام چه شد جاده پاتاوه دهدشت که داستان خود را دارد و به یک مافیای بزرگ تبدیل شده است . باید به حال کهگیلویه بزرگ و محرومیتش زار زار گریه کرد.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
از مردن مردم هم میخوان بهره برداری کنن
الله اکبر
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
اگر بلد بودید در گذشته یقه نمایندگان گذشته را میگرفتید الان اوضاع این نبود فقط دنبال کار شخصی بودید و بس حالا یه عدل هاشمی اومده فقط دنبال این کارهاست دارین ریششو در میارین
نام:
ایمیل:
* نظر: