به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
پروازهای"تهران – یاسوج" و بلعکس هم اکنون دو روز در هفته(دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود .
خبردنا: مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پروازهای این فرودگاه از ایرلاین‌ها دریافت نکرده ایم.

به گزارش"خبردنا"، علی محسنیان افزود: اما در حال مذاکره برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم.

وی اظهارکرد: مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، آتا، و ایران‌ایر برای افزایش پروازها ادامه دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج از هیچ کدام از ایرلاین‌ها دریافت نکرده ایم.

محسنیان تصریح کرد: اگر پاسخ مثبت از سوی ایرلاین ها داده شود مراتب را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری از ساعت 12 و 30 دقیقه روز شنبه، 18 خرداد ماه یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج جهت کمک به خاموش کردن اتش سوزی جنگلها مستقر شده است.

لازم به ذکر است که محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفر 19 فروردین ماه 98 خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پروازهای فرودگاه یاسوج غیرقابل قبول بود و دستور دادیم پروازهای یاسوج اضافه شود و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم .

پروازهای"تهران – یاسوج" و بلعکس هم اکنون دو روز در هفته(دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود . این پروازها روزهای دوشنبه ساعت 12 و 10 دقیقه از تهران و 14 و 10دقیقه از یاسوج و روزهای جمعه ساعت 7 و 50 دقیقه صبح از تهران و 9 و 40 دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

مردم و مسئولان برای تردد به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آن هم در این فصل گرم در روزهایی که فرودگاه یاسوج پرواز ندارد یا قید سفر را می زنند و بصورت زمینی با اتوبوس و سواری به تهران سفر می کنند و یا با سختی فراوان از مسیر فرودگاه "شیراز- تهران اقدام به مسافرت و پرواز می کنند .

به نظر می رسد که تنها دو پرواز طی یک هفته در فرودگاه یاسوج جوابگوی درخواست ها و تقاضای مردم یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نباشد که نیاز به نگاه ویژه مسئولان و متولیان امر استانی و کشوری بریا این مشکل اساسی تدبیری اساسی بیندیشند و این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: