به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود فضاهای آموزشی هم در این استان بویژه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
خبردنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از عزل برخی از مدیران این اداره کل بدلیل دریافت وجه اضافی از والدین در قالب های مختلف بویژه در قالب فوق برنامه خبرداد.

به گزارش"خبردنا"، هادی زارع پور در نشست خبری ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران تحت نظارت این اداره در سطح استان و نواحی بدلیل دریافت وجه اضافی از والدین در فوق برنامه های مدارس هیئت امنایی عزل شدند.

وی بدون اشاره به تعداد مدیران عزل شده،اظهارداشت: مدیران مدارس دولتی و غیردولتی حق دریافت هیچ وجه اضافی بیشتر از بخشنامه ها دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس بخشنامه این اداره کل، مدیران مطابق  شرایط خاص اقتصادی و جغرافیایی مدارس، بین ۵۰ تا ۴۰۰ هزارتومان از والدین بابت فوق برنامه ها و سایر برنامه ها دریافت که برخی مدیران با وجود تذکرات مستمر، متاسفانه وجه بیشتری دریافت می کردند.

زارع پور با بیان اینکه دریافت وجه اضافی یکی از شرایط عزل این مدیران بوده است، خاطرنشان کرد: درصورتی که مدیران کنونی هم اقدام به دریافت وجه اضافی از والدین بکنند نیز عزل خواهند شد.

وی تاکیدکرد که دریافت هرگونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در حین و بعد از ثبت نام در تمام مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه ” ستاد ” انجام می گیرد و خانواده ها برای ثبت نام فرزندان خود تا قبل از ۳۱ مردادماه امسال در این سامانه اقدام به ثبت نام دانش آموزان خود کنند.

زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود فضاهای آموزشی هم در این استان بویژه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: سالانه ۲ تا سه هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این استان افزوده اما فضاهای آموزشی همان فضاهای گذشته بوده که سبب متراکم شدن جمعیت دانش آموزی در فضاهای آموزشی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بهترین وضعیت نیروی انسانی آموزشی را مربوط به این استان دانست و یادآورشد: در این بخش در ایران به ما ” سوئیس ایران می گویند.

زارع پور افزود: متاسفانه اکنون در بحث فضاهای آموزشی با مشکلاتی مواجه بوده که شهر یاسوج نسبت به سایر مناطق استان با مشکلات جدی تر مواجه هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: