به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
همچنین مدیریت بحران، منابع طبیعی و محیط زیست استان در نظر داشته باشند که همچنان پتانسیل آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان ناشی از بروز صاعقه وجود دارد.
خبردنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هشدار دارد که در سه روز آینده به علت رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق، پتانسیل آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان ناشی از وقوع صاعقه وجود دارد.

به گزارش"خبردنا"، ولی بهره مند اظهار داشت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب به سبب رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی به هم استانی‌ها توصیه کرد که برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از وقوع رعد و برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین مدیریت بحران، منابع طبیعی و محیط زیست استان در نظر داشته باشند که همچنان پتانسیل آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان ناشی از بروز صاعقه وجود دارد.

بر اساس آمارهای موجود در هفته گذشته تاکنون بیش از ۴۱۰ هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد در کوه‌های خائیز و خامی در آتش سوخته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: