به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
خبر دنا اکنون باید به روابط عمومی استاندار و هجمه کنندگان به خبردنا بگوییم حالا که خبر خبردنا تایید شد با کدام آب و صابون صورت مبارکتان را بشوییم؟
خبردنا: استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمداز سوی شخص ایشان تایید شد .

به گزارش "خبردنا " ،   دکتر علی محمد احمدی دومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت خود استعفاء داده است.

وی در گفت و گو اختصاصی با فرازخبر در حاشیه آئین تودیع و معارفه رووسای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  خبر استعفای خود از استانداری کهگیلویه و بویراحمد را تایید کرد.

دکتر احمدی در پاسخ به این سوال که مسیر شغلی بعدی شما کجا خواهد بود؟ هم با لبخند اظهارداشت: هرچه خدا خواهد.

وی گفت: در یکی دو روز آینده در این ارتباط با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سخن خواهم گفت.

دکتر احمدی با تقدیر از میزبانی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲ ساله گذشته از وی، تاکیدکرد که هیچگاه مردم این استان را فراموش نخواهد کرد..

پیش تر " خبردنا " در خبر فوری و اختصاصی گفته بود که استاندار استان استعفا داده که با هدایت  تقوی روابط عمومی استانداری و مصاحبه وی این خبر رسما تکذیب شد  و خبردنا مورد هجمه عجیبی قرار گرفت  و برخی دوستان  هم دنبال منبع خبر خبردنا بودند که با تایید خبر دنا اکنون باید به روابط عمومی استاندار و هجمه کنندگان به خبردنا بگوییم حالا که خبر خبردنا تایید شد با کدام آب و صابون صورت مبارکتان  را بشوییم؟

جناب تقوی بعنوان روابط عمومی نشان داد یا محرم سیستم و استاندار نبوده که خبر به این مهمی را اجازه تکذیب داد که اگر چنین بوده واسفا بحال کهگیلویه و بویراحمد که استاندار به زیر مجموعه اش بخصوص روابط عمومی چنین اعتقادی نداشته و اگر  هم  جناب تقوی روابط عمومی بدون هماهنگی تکذیب کرده هم خوب است برای ادامه کار  یاد بگیرید روابط عمومی چگونه باید کار کند  البته که حضور یک شبه از خبرنگاری صدا و سیما در مدیریت روابط عمومی استانداری چنین گاف هایی را هم به دنبال دارد .

پیشنهاد می شود جناب تقوی برای یادگیری بیشتر  پس از استعفای استاندار نیز استعفا دهد هر چند که استاندار بعدی برای موفق بودن چاره ای جز تغییر تیم نخواهد داشت .

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
با آب و صابون روحانی
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
شما هم دیگه شلوغش نکنید. اینجور تکذیبها جزو شگردها و رویه های کاریه.
وزیر استعفای قطعی میده و معاون اول رئیس جمهور قویا و قطعا رد میکنه و دو روز بعدش معلوم میشه که استعفا داده، اینکه چیزی نیست.
بارها و بارها و بصورت مکرر در خبرهای ملی و جهانی از این تکذیبهای مصلحتی و غیرواقعی میبینیم و داریم. فک کنم اون چیزی که غیرمعمول و غیرنرماله واکنش شما به این موضوع بوده است
علوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
خبر دنا به عنوان رسانه اي مستقل كه به صورت حرفه اي اطلاع رساني ميكند يك سر و گردن از ساير شبه رسانه ها بالاتر است و طبيعي است كه مورد هجمه قرار گيرد ، در خصوص روابط عمومي استانداري بايد گفت تقوي كه تقويه خيلي از أفراد طراز اول استانداري در واقع حكم دكور داشتند
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
خبردنا مدیونی اگر این نظر رو نزنی
استاندار تاجگردون رفت استانداری که باید گفت به معنای واقعی فاجعه بود هم از حیث کاری هم از حیث فرمان برداری از یک نماینده و مردمی که سوختن
نام:
ایمیل:
* نظر: