به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
روحانی خاطر نشان کرد: مردم استان برای تکمیل فرودگاه، مسایل جاده‌ای و نیازمندی‌های عمومی‌شان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.
خبردنا : رئیس جمهور درمعرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تعبیری بکار برده که جای تامل دارد !

به  گزارش " خبردنا "، روحانی در جلسه هیات دولت از انتخاب آقای کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، گفت که وی به عنوان نیروی خستگی‌ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعدادها و ظرفیت‌های استان را برای استان و کشور فعال سازد. این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز برای آبادانی کشور در صحنه هستند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ گردشگری، دامداری، باغداری و میوه از مراکز مهم کشور است و می‌تواند نقش خوبی برای تأمین نیازمندی‌های کشور داشته باشد.

روحانی خاطر نشان کرد: مردم استان برای تکمیل فرودگاه، مسایل جاده‌ای و نیازمندی‌های عمومی‌شان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.

رئیس‌جمهور گفت: از همه علما و ائمه جمعه گرگان و یاسوج می‌خواهم که با استانداران جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد شرایط بسیار بهتری در زندگی مردم این استان‌ها باشیم.

 روحانی خاطر نشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین دومین استان نفت‌خیز کشور است که از این ظرفیت هم بایستی به مردم استان کمک شود و مردم استان از منافع این نعمت بهره‌مند شوند و وزارت نفت بایستی در این زمینه فعالیت کند.

رئیس جمهور تشریح نکرده که استاندار جدید که تاکنون در این استان مسئولیتی نداشته و ممکن است حتی سفری به استان نکرده باشد  چه آشنایی با استان دارد ؟

کهگیلویه و بویراحمد همانگونه که دکتر روحانی گفته اند سرشار از منابع خدادادی است اما برای مدیریت استان حتما باید نیروی غیربومی اتفاقا ناآشنا به استان منصوب کنند که همین منابع  روز به روز بیشتر به خسران استفاده شوند  تحول مد نظر روحانی پیشکش !

هیات دولت اگر دنبال تحول در کهگیلویه وبویراحمد محروم بود اینجا را کارگاه آزمایش مدیران غیر بومی نمی کرد .

خوب است رئیس جمهور توضیحات بیشتری دهند که استاندار جدید که هیچ شناختی عملی جز مطالعه گزارش های میدانی استانداری و احتمالا رسانه های مجازی از استان ندارد چگونه به استان شناخت مدیریتی و میدانی پیدا کرده ؟  آیا به رئیس جمهور گفته اند کلانتری استان را می شناند ؟ آیا به روحانی گزارش کذب داده اند ؟

می طلبد تشکیلات رئیس جمهور در این خصوص برررسی جامعی نمایند .

سکوت نمایندگان در این موارد قطعا خیانت به استان است و می طلبد که توضیحات لازم را به مردم بدهند  و  پاسخگوی این وضع باشند .

نام:
ایمیل:
* نظر: