به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
صلواتی مهمترین درد و رنج مردم را ضعف نظارت ها و مدیریت‌ها در سطوح مختلف دانست.
خبردنا: امام جمعه قلعه ئیسی گفت: امیدواریم استاندار جدید باندبازان و اربابان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد را کنار بگذارد.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به صحنه های هولناک قیامت اشاره و اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی که از صحنه‌های هولناک قیامت در امان هستند خدمت گذاران به مردم و کسانی که به دیگران خدمت رسانی می کنند و همچنین کسانی که موجب آرامش و امنیت حال دیگران هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره و در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب موضع نهایی نظام جمهوری اسلامی را مشخص کردند و با توجه به بد عهدی آمریکا امکان مجدد رابطه وجود ندارد و ایران هیچ تخلفی از برجام نکرد و آمریکا خودش بیرون رفت و درخواست برای مذاکره مجدد یک خطای راهبردی است و مذاکرات از سوی آمریکا یک عملیات فریب علیه ایران است.

وی افزود: جواب رهبر معظم انقلاب یک جواب الهی، قرآنی، نبوی، علوی، فاطمی و حسینی بود و از روی قدرت و تفکر و شیطان بزرگ ترامپ را به استیصال کشاند و با گفتمانی که مطرح کرد زمینه سقوط آمریکا را فراهم کرد و در دنیا این ابر قدرت پوشالی خوار و ذلیل شده است و نمایش گفتمان خداوندی و صحنه شکست و اضملال شیطان بزرگ در نگاه جهانیان بود.

صلواتی به هفته صنایع دستی و گردشگری اشاره و تاکید کرد: هفته صنایع دستی و گردشگری در واقع زنان و مردان آثار هنری خلق می کنند و همزمان با این هفته صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه برنامه های مختلفی از جمله اقدام به کلاس های صنایع دستی، گلیم بافی و آموزش بافت گلیم می‌کند که با استقبال خوبی هم همراه شد که در پایان به افراد تسهیلات کم بهره به منظور اشتغال اعطاء می شود.

وی گفت: همین نهاد فاز اول و دوم آبشار کمردوغ  را انجام دادند و بقیه کار هم در آینده انجام خواهد گرفت که در مجموعه از تلاش ها و زحمات مدیر میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار جدید عنوان کرد: این استان دارای ظرفیت های فراوان و میدانی برای خدمت به مردم است چرا که این استان بهترین، غیورترین و نجیب ترین مردمان کشور را دارد اما گرفتار باند بازی‌های سیاسی و اربابان سیاسی شده و یکی از عقب ماندگی‌های استان همین باندبازی، قوم گرایی و و تقسیم بندی و تکه کردن این استان است.

صلواتی ادامه داد: رمز موفقیت استاندار هم اندیشی با علماء و روحانیت، استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروهای انقلابی، حزب الهی، جهادی و ولایی است و فاصله گرفتن از منفعت خواهان و اربابان سیاسی است چرا که ارمغان اربابان سیاسی برای این استان و شهرستان ذبح مردم برای اهداف خودشان، فقر، تبعیض و تحقیر جوانان بود.

وی با بیان اینکه استاندار جدید از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند یادآور شد: مشکلات این استان با مدیریت انقلابی، جهادی و حزب الهی قابل حل است و امیدواریم مناطق محروم همانند چاروسا اولویت استاندار باشد و حقیقتا مردم انقلابی و مجاهد این نیازمند توجه ویژه مسئوولان هستند و نگاه عدالت محور و بدون تبعیض می تواند این عقب ماندگی را در استان جبران کند.

صلواتی مهمترین درد و رنج مردم را ضعف نظارت ها و مدیریت‌ها در سطوح مختلف دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: