به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
هاشمی پور با اشاره به نقش تاج گردون در جذب اعتبارات برای استان گفت : تاج گردون دلسوز همه استان است و حضورش فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان است و اصولا هر کسی بتواند به استان کمک کند حتما کمک می کند مگر اینکه در دلش مریض باشد .
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ از استاندار جدید خواست تا توازن را در همه بخش های تصمیم گیری در استان رعایت نماید.

به گزارش " خبردنا " ، " عدل هاشمی پور " که در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید استان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : من به این دلیل به انتخابات آمدم و وارد مجلس شدم که با چپ و راست که مایه همه بدبختی های مردم هستند و جز کار و‌کاسبی چیزی ندارند مبارزه کنم و یقین دارم موفق می شوم .

وی با تاکید بر اینکه همه ما زیر چتر ولایت هستیم از استاندار خواست تا رقابت سالم میان نمایندگان استان را برای سازندگی تقویت کرده و به فرهنگ و‌اقتصاد که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است توجه جدی نماید .

نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس با خطاب به استاندار جدید استان از وی خواست تا توازن را در همه بخش ها بویژه توزیع بودجه و اعتبارات رعایت کند و ادامه داد: توازن را در بازدید مسئولان کشوری از همه مناطق استان بویژه مناطق محروم‌ رعایت شود .

هاشمی پور با اشاره به نقش تاج گردون در جذب اعتبارات برای استان گفت : تاج گردون دلسوز همه استان است و حضورش فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان است  و اصولا هر کسی بتواند به استان کمک کند حتما کمک می کند مگر اینکه در دلش مریض باشد .

نماینده کهگیلویه بزرگ بدون تقدیر از خدمات استاندار سابق خطاب به استاندار جدید تصریح کرد: دکتر احمدی هر کاری کرد در این دو‌ سال ماند و کلانتر هم هر کاری کند می ماند پس باید تلاش نکنیم که بمانیم بلکه تلاش کنیم بماند.
    
    
    

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
من موندم هاشمی مشکلش چیه، چپ و راست رو میزنه، از تاجگردون تعریف و تمجید میکنه، به قول خودش یه سری افراد از چرام میرن به تاجگردون رای میدن را مورد شماتت قرار میده ولی هاشمی باید بداند حناش دیگه رنگی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
خبر دنا یادت میاد چه حمایت های از هاشمی کردی ، وجداناً از حمایتت پشیمان نیستی؟
نام:
ایمیل:
* نظر: