به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
وی همچنین با طعنه به نماینده کهگیلویه بزرگ که گفته بود نمایندگان استان رقابتی سالمی برای سازندگی دارند گفت : رقابت که نه بلکه تعامل خوبی در این زمینه هست که انشاله ادامه خواهد داشت .
خبردنا : نماینده " گچساران و باشت " در مجلس شورای اسلامی در سخنانی متفاوت از دو همکارش در مجلس شورای اسلامی  خواستار  برقرای روابط فامیلی ( قومی - خویشاوندی " با ایلامی ها شد !

به گزارش " خبردنا "، " غلام رضا تاج گردون " که در مراسم تودیع و معارفه استانداران استان سخن می گفت با اشاره به سخنان جدی دو نماینده  دیگر استان گفت : برخلاف این دو عزیز من صحبت جدی ندارم و مطالبی را غیر جدی بیان می کنم .


وی با تقدیر از خدمات احمدی استاندار سابق استان به سابقه رفاقت طولانی با وی اشاره کرد و افزود : رفاقت من با آقای احمدی به دوران دانشگاه بر می گردد و برای همه زحماتش در استان از وی تقدیر می کنم .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اصالت کلانتر استاندار جدید استان گفت : کلانتر از احمدی لر تر است و کاملا خالص حالص است .

تاج گردون با تقدیر از وزارت کشور و هیات دولت برای انتصاب دکتر کلانتری برای استانداری استان به رفت و آمد ایلامی ها در منصب استانداری اشاره کرد و افزود : با توجه به این روند پیشنهاد می کتم آقای فیلی که سررشته لازم را در این زمینه دارند معامله ما با ایلامی ها را پیگیری کنند و قوم و خویشاوندی با هم داشته باشیم  چرا که کار از انتصاب یک و دو استاندار ایلامی برای ما گذشته !
نماینده گچساران و باشت خطاب به استاندار جدید استان ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری با او تاکید کرد : آنچه برای ما مهم است احترام به مردم است و اگر ما در این زمینه کوتاهی داشته باشیم شما جبران کنید .

وی همچنین با طعنه به نماینده کهگیلویه بزرگ که گفته بود نمایندگان استان رقابتی سالمی برای سازندگی دارند گفت : رقابت که نه بلکه تعامل خوبی در این زمینه هست که انشاله ادامه خواهد داشت .

تاج گردون به اشاره به نام کهگیلویه و بویراحمد و جای حالی حوزه انتخابیه اش در این نام تاکید کرد : ما فعلا با همین واو کار خودمان را انجام می دهیم .


نام:
ایمیل:
* نظر: