به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
وی اظهار داشت: کمیسیون‌های تخصصی به تذکرات کتبی پاسخ نمی‌دهند و این از ایرادات نظارتی مجلس است.
خبردنا :  نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گزارش کمیسیون عمران از حادثه سقوط تهران-یاسوج مدتها است که آماده شده اما اجازه انتشار آن داده نمی‌شود. علت چیست؟


به گزارش " خبردنا "، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، در تذکری گفت: در وظایف نظارتی مجلس بسیاری از مسائل رعایت نشده است. به عنوان مثال طبق ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی گزارش‌هایی که طبق این ماده باید به هیئت رئیسه ارائه شود باید ظرف ۱۰ روز مورد بررسی قرار گیرد اما بررسی این گزارش‌ها ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد. این امر در مورد مدت طولانی تحقیق و تفحص‌ها وجود دارد.

وی اظهار داشت: کمیسیون‌های تخصصی به تذکرات کتبی پاسخ نمی‌دهند و این از ایرادات نظارتی مجلس است.

نماینده مردم شاهین شهر تأکید کرد: گزارش کمیسیون عمران از حادثه سقوط تهران یاسوج مدتها است که آماده شده اما اجازه انتشار آن داده نمی‌شود. علت چیست؟

اعتراض حاجی دلیگانی در حالی است که نماینده بویراحمد و دنا در این خصوص سکوت اختیار کرده و حتی در استیضاح آخوندی وزیر وقت و راه شهرسازی در این موضوع به حمایت از وزیر مصاحبه می داد .

چرا نماینده بویراحمد و دنا در این خصوص سکوت کرده تا نماینده شاهین شهر جور آن را بکشد ؟



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
ما که طرفدار زارعی نیستیم ولی خداییش شما چه منظوری دارید بله مثل همه امکانات موجود هواپیما فرسوده امکانات محدود هوا هم نا مساعد بود خلبان هم مغرور واسیر وشیفته تجربه وسابقه خود بنظر شما زارعی باید چکار کنه دولت از آغاز اجرای برجام قرار بود هواپیماهای مدرن وجدید خریداری و وارد ناوگان هوایی کند بسیاری از سران رده بالای مملکتی اعتراض کردند و گفتند هواپیما اولویت اول مانیست بنظر جنابعالی دراینگونه موارد از آنان که گفتند هواپیما از اولویتهای اول ما نیست انتقاد کرد یا از نماینده بویراحمد
الالا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
نماینده مردمه دفاع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
اتفاقعا طرفدار اصلی نماینده هستی اولا هواپیما کار به مسافر وفرودگاه مقصد که جزئ حوزه انتخابیه ایشون است در منطقه نماینده سقوط کرد حق این مردم بود نمایندشان این موضوع ازصفر تا صد دردصد را پرچمداری میکرد نه اینکه اخبار پیگیری اون را اززبان بقیه نماینده ها میشنید این مردم مخصوصا سیسخت والاترین مردم هستند نماینده این مردمنجیب باید در حد خودشان ومنزلتشان ظاهر بشه که متاسفانه ..................
نام:
ایمیل:
* نظر: