به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های استان در حوزه‌های گوناگون آشنایی دارم و باید با تمام توان و ظرفیت و استفاده از همه استعدادهای انسانی و قانونی برای تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای این استان گام برداریم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت پرهیز از اسراف و هزینه های اضافی از سوی مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور و دولت تاکید کرد.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری روز دوشنبه در نخستین روز حضور خود در دیدار با مدیران مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرهیز از تحمیل کردن هزینه های اضافی به عنوان یک راهبرد و دستورالعمل جدی از هم اکنون باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شرایط خاص امروز کشور و تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه تا حدودی شرایط سخت اقتصادی را بر مردم و دولت حاکم کرده و مدیران اجرایی نیز باید با رعایت و توجه جدی به این مهم و همچنین هزینه کرد درست منابع از تحمیل هزینه‌های اضافی بر دوش دولت خودداری کنند.

کلانتری یکی از اولویت‌های اصلی و راهبردی خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای خدمت صادقانه به مردم در طول شبانه روز دانست و گفت: همه مدیران و دست اندرکاران نیز باید خود را با این شرایط تطبیق دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید تلاش خود را برای خدمت به مردم دوچندان کنند، گفت: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و راهکار اساسی برای غلبه بر مشکلات و سختی‌ها تلاش بی‌وقفه و خدمت صادقانه به مردم است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های استان در حوزه‌های گوناگون آشنایی دارم و باید با تمام توان و ظرفیت و استفاده از همه استعدادهای انسانی و قانونی برای تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای این استان گام برداریم.

کلانتری همچنین در بازدید از میز خدمت استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت خدمت صادقانه و مستقیم و پاسخگویی به مطالبات مردم است، گفت: باید تلاش شود آنگونه که شایسته مردم استان است خدمت رسانی شود و همه باید با وحدت، انسجام و همدلی در راستای حل مشکلات قدم برداریم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از نزدیک و دیدار چهره به چهره با برخی مراجعه کنندگان در دفاتر معاونت‌ها و واحدهای استانداری برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنان قول مساعد داد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلیرچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
ضمن ابلاغ سلام وعرض تبریک خدمت آقای کلانتری بدینوسیله به استحظار می رساند ما اهالی روستای دلیرچ مرکزی از توابع بخش مارگون عاجزانه از حضرتعالی تقاضامندیم را جع به جاده این روستا که قریب به بیست 20 سال پیش بخشی از17کیلومتر این جاده برای آسفالت زیر سازی شد وپارسال هم توسط استاندار ونماینده مجلس وسایر مسئولین مربوطه جهت آسفالت کلنگ زنی گردید ولی متاسفانه تاکنون خبری نشده ازحضرتعالی تقاضامندیم دراین خصوص بذل وعنایت فرمایید این روستا قطب گردوی استان ودارای 3سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد و دوستدار نظامند خواهشا" نگذارید مردم بدبین گردنند واز مسئول این سایت وزین تقاضامندیم درخصوص مشکلات جاده این روستا گزارشی تهیه گردد لازم به ذکر است که درمسیر این 17 کیلومتر جاده 7 پاره ده وجود دارد منتظر اقدام استاندار محترم هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر: