به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد هرگونه کم‌فروشی در خدمت به مردم را ظلم دانست و گفت: با مدیران کم کار قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش"خبردنا"، حسین کلانتری عصر امروز در دیدار با امام جمعه یاسوج اظهار داشت: لازمه تبدیل ظرفیت‌های بالقوه استان به بالفعل همدلی، تلاش جهادی و رفع موانع بوده و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم این استان نصیبم شد و امیدوارم با هم اندیشی و همدلی بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم.

کلانتری با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در استان، ابراز کرد: این مردم شایسته این محرومیت‌ها نیستند و با تمام وجود و اعتماد به مجموعه همکاران تلاش می‌کنیم که مشکلات برطرف شود.

کلانتری خواستار تلاش بیش از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و بیان کرد: هرگونه کم فروشی در خدمت به مردم ظلم است و به طور قطع با مدیران کم کار برخورد می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه با آداب و رسوم استان آشنایی دارد، تاکید کرد: تا آخرین نفس برای خدمت به این مردم تلاش می کنیم.

امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان قبل از انقلاب از حداقل امکانات محروم بود، ابراز کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون این استان دارای مراکز آموزش عالی و پیشرفت در بخش‌های مختلف است.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی بیان کرد: درست است که از عمق محرومیت‌ها کاسته شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و می‌طلبد با برنامه ریزی اصولی برای برطرف کردن این مشکلات اقدام شود و بدون شک مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبین حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
کار جالبی بود و مورد تحسین و تشویق است به هر دلیل که کنار رفته است چون متاسفانه بعضی مدیران مثل چسب دوقلو به مدیریت چسبیده اند که انگار ارث آنهاست امروز در نظام جمهوری اسلامی مردم در انتخابات که شرکت میکنند هدفشان هر چند تایید نظام است ولی در درجه اول تغییر مدیران است البته نه اینکه مدیران قبلی ضد نظامند یا خدای ناکرده ناکارآمدند بلکه باید گردش نخبگان باشد تا همه افراد در مدیریت جامعه مشارکت داشته و نظر و ایده خود را به کار بندند و مردم و نظام بهره مند شوند بنابراین اگر مدیران سطوح بالا تغییر می کنند یا انتخابات برگزار می شود مدیران قبلی و سطوح پایین چه همسو و چه غیر همسو خود کنار روند همسو به این دلیل اینکه نیروهای جدید و تازه نفس به مدیریت تزریق شوند و مدیران غیر همسو به دلیل عدم علاقه و انگیزه و شاید کارشکنی کنار روند تا مدیر جدید دست و تصمیم گیری اش باز باشد و بتواند با بکارگیری نیروهای جدید و تازه نفس و با انگیزه سازمان خود را کارآمد و اثربخش و بهره ور سازد متاسفانه تاکنون مدیران غیر همسو که فوری رنگ عوض می کنند و خود را با دولت جدید و مدیر جدید بر خلاف میل و عقیده خود هماهنگ می کنند فقط به خاطر حفظ پست خود به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده اند که باید تدبیری اندیشیده شود و چنین کسانی شناسایی و کنار گذاشته شوند و مدیر جدید هم از فامیل بازی و قوم و خویش بازی و سفارش بازی دست بردارد.انشاءاله
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
با توجه به تعهدی که در مدیریت جناب آقای کلانتری وجود دارد عملی می شود و با مدیر قبلی انشاءاله تفاوت دارد.
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
ضمن احترام به نظر حاج زارعی احتمالا مشکل خود وسیله نقلیه باشد که مردم قدرت مالی آنها اجازه نی دهد که به وسیله نقلیه خود برسند و یا قطعه مورد نظر که باید تعویض شود وجود ندارد و یا صاحب وسیله نقلیه قدرت خرید و تعویض قطعه را ندارد لطفا این فرضیه را مورد تحقیق قرار دهید و گرنه جاده ها قسمتی از مشکل هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: