به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
آرای دکتر روشنفکر در دور گذشته حدود 40 هزار رای بوده و البته آرای کنونی ایشان نسبت به دور گذشته بیشتر شده و " ریزش " در آرای گذشته دکتر روشنفکر مشاهده نشده است
خبردنا: عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با تشریح آخرین وضعیت اردوگاه جریان اصولگرایی در این حوزه انتخابیه ، از بزرگان، ریش سپیدان، معتمدان و تمامی کسانی که در جریان اصولگرایی حضور داشته و یا تمایل به موفقیت این جریان دارند خواست در کوتاهترین زمان ممکن بفکر فراهم نمودن بسترهای اتحاد بوده تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی و بدون هزینه های گزاف با اختلاف بالای آراء، پیروز انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی باشند.

به گزارش"خبردنا"، دکتر کیان دهرابپور گفت:‌ جریان اصولگرایی وارد ” حب و بغض ” شده و متاسفانه بدنبال نتیجه گیری مثبت از انتخابات نیستند و مسائلی خارج از شورای اصولگرایی، دامن این شورا را گرفته و تعدادی از بیرون با نیات فردی و غیر خیرخواهانه این جریان را بسمت و سوی سردرگمی برده اند.

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، اظهارداشت:‌ این عده متاسفانه براساس حب و بغض های سابق خود اجازه اتحاد و رسیدن به گزینه واحد جریان اصولگرایی را نمی دهند چون خودشان از برخی کاندیداهای مطرح شورای مرکزی اصولگرایی خوش شان نمی آید.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت:‌ این تعداد بسیار کم، شعاری شبیه ” هرکس با ما نیست برما است ” را سر می دهند و چون با ” حب و بغض ها ” این شعار را سر می دهند جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا اکنون به حال سردرگمی رفته و اعضای شورای مرکزی نیز از وضعیت موجود بشدت نگران هستند.

باید حب و بغض ها را کنار گذاشت

دهرابپور باتاکید براینکه سردرگمی در بین خواص بطور حتم سبب از هم پاشیدن کامل جریان اصولگرایی در این حوزه انتخابیه می شود، خاطرنشان کرد:‌ اگر این جریان همین طور که در حال پیش روی است به جلو برود ممکن است سرانجامی مانند جریان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بهمراه داشته باشد.

این فعال سیاسی گفت:‌ این افراد باید حب و بغض ها را کنار بگذارند و به نتیجه اندیشیده و برای شورای مرکزی تعیین تکلیف نکنند که اگر روال کنونی ادامه پیدا کند جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شاهد شکست قطعی خواهد بود.

وی با اظهار تاسف از چندصدایی شنیدن در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و دنا، تصریح کرد:‌ متاسفانه اکنون چند صدا از جریان اصولگرایی بلند شده و علاوه بر بررسی ۲ کاندیدای ” فرخیانی و روشنفکر”، برخی اعضای شورا می گویند باید همچنان منتظر ماند تا در آینده کاندیدایی انتخاب کنیم که پیروز قطعی شود.

دود سیاه از دودکش اصولگرایان بویراحمد و دنا بیرون می آید/ دکتر فرخیانی مورد استقبال واقع نشد

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا معتقدست که دود سیاه هم اکنون از دودکش جریان اصولگرایی این حوزه انتخابیه بیرون آمده و بزرگان این جریان باید تدابیر ویژه ای برای سفیدکردن این دود بیندیشند.

دهرابپور در پاسخ به این سوال که آیا در شورای مرکزی جریان اصولگرایی، ” دکتر هدایتخواه ” همچنان مطرح است یا خیر؟ هم اظهارداشت:‌ دکتر هدایتخواه بعید می دانم کاندیدا شود و می توان گفت دکتر هدایتخواه هیچ تمایل و رویکردی برای کاندیداتوری انتخابات ندارد.

وی در ادامه به تشریح وضعیت کنونی ” دکتر فرخیانی ” گزینه دیگر جریان اصولگرایی برای کاندیداتوری احتمالی بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی هم اشاره و ادامه داد:‌ هنوز شورای مرکزی اصولگرایان برای انتخاب گزینه نهایی به نتیجه نرسیده اند و هم اکنون در این شورا چند دستگی ایجاد شده است.

این استاد دانشگاه افزود: برخی که تعداد آنان از اقلیت هم کمتر است معتقد به حضور آقای فرخیانی به عنوان گزینه نهایی این جریان هستند اما اکثریت معتقدند که با آقای فرخیانی، جریان اصولگرایی در این حوزه انتخابیه به جایی نمی رسد و باید کاندیدایی که قدرت رای آوری بالایی داشته باشد بعنوان گزینه نهایی معرفی شود.

دهرابپور در پاسخ به این سوال که از جمع ۱۷ نفره شورای مرکزی اصولگرایان چند نفر معتقد به معرفی ” دکتر فرخیانی” بعنوان گزینه نهایی جریان اصولگرایی هستند؟ هم اظهارداشت: کمتر از اقلیت.

وی گفت: باور کنید همین ۱۷ نفر هم نظریات شان شفاف نیست و همه آنها منتظر برخی تغییرات در آینده هستند و شاید بتوان گفت این جریان در یک حالت ” سردرگمی ” بسر می برد و واقعا تاکنون به هیچ نتیجه واحدی نرسیده اند.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افزود: اکثریت شورای اصولگرایان با احترامی که برای آقای فرخیانی دارند اما می گویند باید کاندیدایی گزینه نهایی معرفی شود که هم قدرت رای آوری بالا، هم حضور مستمر در این میدان ، هم بین مردم بوده و هم در جریان اصولگرایی همواره حضور داشته باشد.

دهرابپور با تاکید براینکه در صورت ادامه روند کنونی فکر می کنم که جریان اصولگرایی با این شیوه به جایی نمی رسد و باید بفکر اتحاد و  وحدت عمومی باشند، خاطرنشان کرد:‌ نظرات اعضای شورا مختلف و تکلیف نهایی نیز مشخص نشده است.

وی گفت: حضور بزرگان اصولگرا برای ایجاد اتحاد در این جریان بسیار ضروری و همه این بزرگان باید در کمترین زمان ممکن راهبردها و راهکارهای اتحاد را تدوین تا پیروز قاطع در انتخابات آینده باشند.

این فعال سیاسی تاکیدکرد اگر جریان اصولگرایی متحد شود بطورحتم هیچ جریانی در بویراحمد و دنا توان رویارویی با این جریان را بدنبال نخواهد داشت.

با دکتر روشنفکر می توان پیروز انتخابات شد/ دکتر روشنفکر تاکنون ریزش آراء نداشته است

دهرابپور با تشریح وضعیت کنونی گزینه دیگر این جریان یعنی ” دکتر مهدی روشنفکر ” در شورای مرکزی جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا هم اظهارداشت:‌دکتر روشنفکر  همچنان از کاندیداهای شورای اصولگرایان است و برخی از اعضای شورای اصولگرایان که تعدادشان کم هم نیستند معتقدند که با دکتر روشنفکر بهتر از هر گرینه دیگری می توان پیروز انتخابات بود.

وی شانس دکتر روشنفکر برای پیروزی در انتخابات را بسیار بالاتر از گزینه های دیگر در جریان اصولگرایی عنوان و ادامه داد: استقبال مردمی از ایشان نسبت به انتخابات گذشته بطور چشمگیری تغییر پیدا کرده و  شرایط مناسب تری را نسبت به سایر گزینه ها در افکار عمومی دارد.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت:‌ واقعیت این است که بعد از اعلام گزینه آقای فرخیانی از سوی برخی آقایان، دوستان ما از این انتخاب نگران شده و به این نتیجه رسیدند که از دکتر روشنفکر حمایت کنند و حتی اعلام آقای فرخیانی سبب استحکام دوچندان تر آرای حامیان دکتر روشنفکر شده است.

دهرابپور، مهمترین دستاورد اعلام دکتر فرخیانی بعنوان گزینه جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را بنفع دکتر روشنفکر ارزیابی و تصریح کرد: بعقیده من و با وجود احترام فراوانی که برای آقای فرخیانی دارم اما ایشان نمی تواند حتی آرای ایلی را مانند دکتر روشنفکر جمع آوری کنند.

وی گفت:‌ آرای دکتر روشنفکر در دور گذشته حدود ۴۰ هزار رای بوده و البته آرای کنونی ایشان نسبت به دور گذشته بیشتر شده و ” ریزش ” در آرای گذشته دکتر روشنفکر مشاهده نشده است و اگر جریان اصولگرایی بتواند آرای ۴۵ هزار رایی ثابت خود را به سبد ایشان بریزد بطور حتم دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات خواهد بود.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ باید بپذیریم استقبالی از آقای فرخیانی بعنوان گزینه نهایی جریان برخی آقایان نشد و بعقیده من شرایط دکتر روشنفکر قابل مقایسه با آقای فرخیانی نیست و از سویی تا زمان انتخابات قطعا ” رویش ” آرای دکتر روشنفکر نسبت به سایر کاندیداهای احتمالی بیشتر و با فاصله خواهد بود.

زمینه پیروزی برای دکتر روشنفکر فراهم است/ اصولگرایان اگر متحد شوند پیروز قطعی انتخابات دکتر روشنفکر است

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت:‌ واقعیت این است که شرایط کنونی برای پیروزی دکتر روشنفکر در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی نسبت به سایر کاندیداهای جریان اصولگرایی در این حوزه انتخابیه بهتر است.

دهرابپور تاکیدکرد:‌ جریان اصولگرایی بایستی بر روی تمام گزینه ها بحث و بررسی ها را انجام داده و البته در بین کاندیداها بیشتر از همه بر روی ” دکتر روشنفکر ” این بحث و بررسی ها را ادامه دهد و حب و بغض ها را هم کنار بگذارند.

وی تاکیدکرد: دکتر روشنفکر نباید از گود خارج شود و با وجود احترامی که برای آقای فرخیانی داریم اما باید برخی واقعیت ها را باید پذیرفت زیراکه نپذیرفتن واقعیت ها بطور حتم ضربات مهلکی در آینده برای جریان بهمراه خواهد داشت.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
درود بر دکتر کیان دهراب پور
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
آفرین دکتر واقعیت را بیان فرمودید
بویراحمد ایل سرافرازم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
با سلام. خداوکیلی من دیدگاه اصلاح طلبانه دارم اما آنچه دکتر دهراب پور در این مصاحبه گفته عین واقعیته و اگر اصولگرایان بر روی گزینه دکتر روشنفکر به توافق برسند بطور حتم پیروز انتخابات ایشان خواهد بود و اختلاف آرای ایشان با نفر دوم بدون کم و کاست بیش از ۱۰ هزار رای خواهد بود. از اینکه دکتر دهراب پور واقع بینانه این مطالب را گفته تشکر می کنم و من هم بعنوان یک شهروند از جریان اصولگرایی متعلق به دکتر روشنفکر می خواهم بفکر اتحاد و فراهم نمودن بسترهای متحد شدن باشند تا تکرار گذشته را شاهد نباشیم. پیش بسوی پیروزی در اسفندماه ۱۳۹۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
شما چه اصلاح طلبی هستی که پیشنهاد اجماع به اصولگرایان میدین بویراحمد ایل سرافراز
به امید پیروزی نیروی کاریزمای اصلاحات بویراحمد حاج قوام فروزان
ففقفق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
یکبار اینور یکبار اون ور یکبار زارع یکبار هدایت حالا هم روشن هردم از این باغ خبری میرسد اصطلاحا چرخش 360
ایل جلیل
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
آقای دهرابپورمگه شماتودل مردم هستیدکه میگیدآراروشنفکرریزش نکرده است اتفاقاآراایشان ازنصف هم کمترشده است نمونه بارزش شرکت بیشمارهمشهریان بویراحمدپایین درشورای شهربودتنهاگزینه مورداستقبال مردم درجریان اصولگرایی فقط وفقط دکترهدایتخواه بوده وهست
خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
احسنت به واقع بینی دکتر دهراب پور
نام:
ایمیل:
* نظر: